Ik ben eveline, 27 jaar en woon nog in Dordrecht.
Ik zeg nog omdat ik toch erg graag de oversteek wil maken naar de verenigde staten, en dan om me daar samen met mijn schotse terriers te vestigen. IK heb een duidelijk gevoel over california :zon02: en zeker verloren aan Huntington Beach… :wub:
Ik heb zogezegd een american dream… van gewoon hard werken, 60 uur of meer… en dan lekker mijn vrije tijd besteden aan mijn 2 lieve dogs!
Naar het hondenstrand daar of lekker wandelen … als ik maar een baan heb waarmee ik de rekeningen kan betalen en een normaal klein appartementje heb… !
ik hou erg van dieren en zou het supergaaf vinden als ik in de toekomst bij de SPCA daar zou kunnen werken … !
ach ja, ik hoop dit bereikt te hebben voordat ik 30 wordt, maar het visum he… dat is best moeilijk! dus als iemand daar ervaring mee heeft let me know pleasssse!!!
Hoi eveline,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om tegaan emigreren naar Amerika!
Emigreren naar Amerika is voor velen een droom,wil je gaan wonen en werken in Amerika? bereid je dan goed voor.
Het vinden van werk in Amerika is niet altijd even gemakkelijk, zeker als je nog geen visum hebt. Werken in Amerika vereist ook vaak een andere instelling dan je gewend bent in je eigen land.
In iedergeval kan je altijd je vragen stellen in het subforum wonen en werken vraagbaak in het Amerikaforum hier op wereldwijzer!
Wens je nog veel suc6 toe met je toekomstplannen eveline !
groet,georgessiam.
dank je wel george! en thanks voor de tips… ja ik heb er al heel wat over gehoord, ik heb contact met een paar vrienden in CA, eentje wil al wel mijn referentie zijn voor banen etc dus het is in elk geval iets? en goede sites voor online solliciteren en huurwoningen…