Festivals 2015: Festivalmaatjes

Hey hoi,

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Abi-jane Rivero, maar de meeste noemen mij AJ. Ik ben 23 jaar en woon momenteel in Groningen en Maastricht. Ik ben bezig met het afronden van mijn studie. Naast school en stage probeer ik zoveel mogelijk concerten en festivals te gaan. Daarnaast werk ik in de zomer vaak op festivals zoals bijvoorbeeld Concert at sea. Ik ben opzoek naar iemand of mensen om gezellig mee naar concerten, festivals en feestjes te gaan.

In minder dan 3 maanden begint de kaart verkoop van de meeste zomer festivals en nu ben ik eigenlijk op zoek naar mensen of iemand die mee zou willen gaan naar Pukkelpop, sziget, rock werchter, tomorrowland of een paar andere festivals. Ik wil echt heel graag naar pukkelpop. Tot nu toe hebben ze elk jaar een top line up gehad. Vorig jaar ben ik met twee meiden naar Pukkelpop geweest en het was geweldig. Jammer genoeg gaan deze meiden komend jaar niet festivallen.

Daarnaast gaan wij met een (voorlopige) groep van tien meiden(misschien ook jongens) naar pinkpop. Dus als je nog iemand of een groep zoekt voor pinkpop ben je altijd welkom om met ons mee te gaan. Elk jaar gaan er nieuwe mensen mee, wat een best leuke ervaring kan zijn. Wij komen bijna allemaal uit het noorden van het land. Ook gaan een vriendin en ik naar Ultra Europe in Kroatië. Het leek ons gezellig om mensen te leren kennen om met ons mee te gaan.

Dus lijkt het je gezellig om mee te gaan naar een van de bovenstaande festivals te gaan of een andere, well let me know.

Groetjes,
AJ

Hee ik heb je een privé bericht gestuurd!

Wij hebben een Facebookgroep gestart, kan je toevoegen als je dat wilt. Is nog klein, maar hoe meer mensen hoe beter;) Stuur maar even pb als je dat wilt!
Ben nog op zoek naar iemand die mee naar Graspop wil! Iemand?:slight_smile: