Bij deze felicitaties aan de beide finalisten in de Australiëquiz en natuurlijk aan Fysio75 in het bijzonder. Is het een idee om de blokkade van de posting af te halen als de winnaar bekend is, zodat we kunnen feliciteren waar dat eigenlijk het beste is?
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Knap gedaan beiden. Felicitaties aan physio75 !
A charge de revenge ;).
Intussen, toch wat reclame maken, meer zoekplezier voor elk wie wil :
- Het Grote Zoekplaatjestopic. Daar kunnen jullie het ook anderen knap lastig maken !
- Raad de Google Street View Stad…
willem269 en LineC, dank jullie wel voor de felicitaties! Wat aardig zeg! Ik zie het nu pas, bijna een maand later… (sorry).
Ik heb een vraagje: weten jullie hoe het na afloop van een quiz gaat met de prijs die je dan gewonnen hebt? Als het goed is heb ik een premium lidmaatschap gewonnen, en ik heb er na een tijdje voorzichtig naar gevraagd bij Annelies. Eerst via het quiz topic, maar omdat dat allemaal nog steeds afgeschermd is, is dat dus niet zichtbaar. Daarna met een persoonlijk bericht naar Annelies zelf, maar ze reageert niet. Wat kan ik nog meer doen?
Het gaat mij vooral om de eer, maar als er gezegd wordt dat er een prijs is en ik hoor vervolgens niks, dan maak ik er toch graag werk van…
Groetjes!
Tja, we hebben al eens de grap gemaakt dat Jeroen (eigenaar/baas van dit forum) en Annelies samen voor lange tijd op vakantie zijn. Er zijn diverse mensen die Jeroen en/of Annelies hebben geprobeerd te bereiken maar het blijft doodstil.
Ik ben niet in verlof,dus heb ik de premium lidmaatschap prijs waar je recht op hebt aangepast in je gebruikersaccount !
groet,
georgessiam Forum Admin.
Lang leve Georges. Er bestaan dus wel goede Belgen:dag: Hoe gaat het verder?
Dank je wel georgessiam! Dat waardeer ik zeer! Ik had er echt niet meer op gerekend. Dan ga ik nog even door op Wereldwijzer. We gaan van mei t/m augustus op reis dus dan zal ik waarschijnlijk wel wat hebben aan mijn upgrade.
Heel slecht momenteel,verblijf in het ziekenhuis.
Vervelend te horen, houd je haaks!
ai… een geplande overnachting georges of gaan dingen helemaal de verkeerde kant op?
Fijn dat je physio75 hebt kunnen helpen, had er wel aangedacht dat jij dat kon, maar wil je in deze periode niet teveel lastig vallen.
@physio: Waarheen gaat de lange reis?
@Georges: wat naar… ik wens je alle sterkte!
@C4th: ik ga met mijn man en kind van bijna 4 met een camper door Zuid-Europa trekken, vooral Zuidoost-Europa. Een globale route hebben we wel, maar niets staat vast. :wereld:
Spannend. Hou ons op de hoogte physio
Graag C4th! Dank voor je interesse. Ik ga een website maken c.q. blog bijhouden, dus die plug ik t.z.t. graag in het gedeelte ‘Reisbloggers promotie’ :cheer: