Waarom is er zo weinig animo voor de Nationale Reisquiz 2009

Hoi Allemaal

Ongeveer een maand geleden, heb ik me aangemeld voor de Wereldwijzer Nationale Reisquiz 2009

Ik ben er niet bekend mee, het is nieuw voor mij, maar het lijkt me wel leuk om mijn reiskkennis te testen.

Nu zie ik echter, dat in het deel waar je je kunt aanmelden nog amper reacties zijn geplaats. (voor zover ik dat kan zien)

Dus ik dacht, een beetje meer aandacht erop te vestigen…

Nu je het zo direkt vraagt wil ik deze vraag wel beantwoorden.

Ik was in eerste instantie ook enthousiast, maar uiteindelijk denk ik dat niet de meest bereisde deelnemer gaat winnen maar degene die het best kan Googlen.

En eerlijk gezegd vind ik het niet prettig om verplicht een WW Vip Account aan te schaffen.

Ik wist niet dat er een Reisquiz was…wilde me net aanmelden, maar dat lukt me niet…daar moet ik een vipaccount voor hebben ???

die heb je toch ook…?

Ja, dat dacht ik nu dus ook…??? Of zou ik alleen het VIP-icoontje hebben en verder geen VIP-rechten !?

Ik denk dat dit het grootste struikelblok is voor de mensen om mee te doen.
Het forum is groot door de mensen die hier actief zijn en het is leuk om een keer met een quiz mee te doen maar ik vind het ook overdreven om eerst hier een vip account voor te nemen.

Frank

ja, dat begrijp ik volkomen.
alleen merkte dat er destijds voor de foto-wedstrijd genoeg animo was, zelfs zo erg dat er stemmen vervalst werden, en daarvoor was ook een VIP membership nodig

Voor het stemmen was geen member-ship nodig… Ook ik vind het Vip-account aanschaffen niet nodig… dus kan helaas niet meedoen…

Er zijn wellicht ook veel mensen op vakantie en ik moet zeggen dat mijn eerste gedachte ook was: dat win ik toch nooit! Heb veel gereisd in mijn studententijd, maar dat is al weer wat jaartjes geleden, dus ik heb weinig uptodate kennis, behalve als het over Madagascar gaat, natuurlijk,

groet, Wendy

Ik ga me nu maar aanmelden. Je weet maar nooit? als de vragen niet te moeilijk zijn.

wendy

Ben ik weer. Ik kan me dus ook niet aanmelden. Wellicht ook alleen icoontje, maar geen VIP rechten net zoals Davenuman, want ik zie dat er nog steeds maar een paar mensen zich hebben aangemeld.

Wendy

Lukt me nog steeds niet om me aan te melden voor de quiz…

Administrators, enig idee waarom dit niet lukt ?

Best reisforum,

Zodra ik de vraag kreeg of ik mee wilde doen heb me meteen aangemeld voor de Nat. Reisquiz 2009. Bloem29 was toen de eerste en ik kwam daarna op 6/8-09. Maar ik ontdek nu dat mijn icoon niet meer bij de deelnemers staat.
Is de wedstrijd al begonnen en waar kan ik de vraag vinden? Zoals bij de fotowedstrijd was er een link maar die ontdek ik nu niet.

Graag z.s.m een reactie want anders lig ik nu al uit de quiz voordat ik er aan mee kon doen.

Greetz,

Frank.

P.S. Ik denk ook dat je hiermee pas moet starten als de vakantie periode voorbij is anders zijn er members die nu al een aantal vragen missen en dus er al uit liggen.

inschrijving is ook verlengt

overigens zie ik je nog gewoon staan
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=71034