Hallo allemaal !
Met dit topic kunnen we elkaar fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar wensen. Ik weet niet of dit mag, maar vind het zelf een leuk idee.
Het is wel al een beetje aan de vroege kant maar dat maakt niet uit!
Dus bij dezen, Allemaal wens ik jullie een zalig kerstfeest, en een gelukkig nieuwjaar! En veel geluk met jullie askims, en voor degene die het nog niet hebben, ik hoop dat jullie ze nog tegen moet gaan komen in 2009.! :kus:
Lieve mensen!
ook ik wil jullie fijne kerstdagen wensen
en voor het komende jaar wens ik jullie; veel luie zondagen; onverwachte ontmoetingen met oude bekenden; veel barbequefeesten; belastingmeevallers;een optreden van Hans teeuwen, Najib Amhali; inspiratie; warme sokken voor als je het koud hebt; succes op de werkvloer of bij je studie; vlinders in je buik; iemand die je even op je rug krabt daar waar je net niet bij kunt; diepgaande gesprekken; begrip; waarnemingen van het monster van Loch Ness; onbedwingbare binnenpretjes; geslaagde grappen; lieve vrienden en vriendinnen; meer vrije weekenden; een neverending lange warme zomer; kristalheldere sterrenhemels met vallende sterren en dat de daarbij horende gemaakte wensen écht uit zullen komen; ontbijten op bed; schoudermassages; leuke collega’s; dat je altijd een pen kan vinden als je er een nodig hebt; geen auto/brommer of fietspech; een héle snelle modem; een lichtpuntje in donkere tijden; de nieuwste cd van jan smit; veel gezellige verjaardagen van familieleden; dat je gruwelijk enge horrorfilms niet alleen hoeft te kijken; lage telefoonrekeningen; een fijn dienstrooster ;persoonlijke groei; dat je gelijk krijgt; Een goed pak sneeuw voor als je gaat skiën of sneeuwplanken;het afscheid van Bush; het winnende lot in de loterij; geen onaangename confrontaties met lullen in driedelig pak; meer wijsheid voor de regering dan waar zij nu over beschikken; fijne vakanties; geen zelfgemaakte pannenkoeken van mn moeder; een goede gezondheid en de discipline om die in stand te houden; lange strandwandelingen; onverwachte pakketjes afgeleverd door de postbode; endorfine-kicks; lekkere mojito’s; een ontmoeting met Johnny Depp, Angelina Jolie; een weekendje Rome; verse aardbeien met slagroom; vrede op aarde maar vooral ook in je eigen hoofd; warme baden met lavendelolie-badparels ; waardering; het verbod op de tirolermuziek; nachten dat je langzaam in slaap sukkelt met je boek nog open; een playstation 3; veel ‘oooh zit dat zo!’ momenten; het einde van de bold&the beautifull; vele warme namiddagen op het terras; een positieve gedachtengang; geen oh-my-f#cking-god factoren; dat je af en toe stilstaat en niet steeds verder rent; veel tevreden momenten; dat er veel naar je geglimlacht wordt; geduld met jezelf en met de mensen om je heen; italiaanse ijsjes; dat kleine beetje moed wat je nodig hebt om de dingetjes toch te doen die je eigenlijk niet durft; onvoorwaardelijke liefde; de kracht om door te gaan na moeilijke/pijnlijke gebeurtenissen… Dit alles en ofcourse alles wat je wenst voor jezelf!
Ook ik wens iedereen hele fijne kerstdagen vol gezelligheid en lekker eten, en een goede jaarwisseling naar 2009, hopelijk een jaar waarin al jullie wensen en dromen uitkomen en waarin iedereen waar je om geeft ook gelukkig en gezond zal zijn!
Leuk idee Macy! Eigenlijk kunnen we niet vroeg genoeg beginnen met iedereen gelukwensen te geven! Men doet dit jammer genoeg enkel bij speciale gebeurtenissen… we zouden dit eigenlijk vaker moeten doen!
@ Filiz: goed omschreven allemaal! echt schitterend haha!
Maar ik heb natuurlijk ook een aantal gelukwensen voor jullie: **
een goede gezondheid
véééél mooie momenten in Turkije (en elders natuurlijk ook)
veel liefde en warmte van die ene speciale persoon (of voor de singles onder ons, dat ze dit jaar dé liefde van hun leven mogen tegenkomen)
veel geluk in alles wat je doet
dat al je (wildste, diepste, grootste, kleinste, …) dromen en verlangens mogen uitkomen!
en veeel meer van dit alles!