Hola argentinie gangers. Ik zit om dit moment samen met mijn vriendin in Santiago en we zitten een beetje met het ´probleem´ waar we kerst en oud & nieuw gaan vieren. Zoals ons plan er nu uitziet (voor zover je het een plan kan noemen) zitten we ongeveer in Salta met de feestdagen, maar omdat wij het niet kennen vragen we ons af of het een leuke plek is met de feestdagen? Iemand suggesties of tips? Of misschien plekken waar we eigenlijk zouden moeten zijn wat op de route ligt van santiago naar la paz?
Salta is een leuke stad aan de voet van de Andes. Moet zeggen dat ik geen idee heb hoe het daar met de kerst of feestdagen is. Maar je zou eventueel een retourtje Buenos Aires kunnen boeken/kopen vanuit Salta, volgens een vriend van mij uit Rio de Janeiro is Buenos Aires wel erg leuk. Volgens mij moet een retourtje niet heel veel kosten. Buenos Aires is sowieso een schitterende stad waar je makkelijk een week kan doorbrengen (Kerst en oud&nieuw). Vervolgens kun je je reis weer doorzetten vanuit Salta naar het noorden.
Veel plezier daar, succes met de beslissing en waar je ook mag zitten; Fijne kertsdagen en een knallende jaarwisseling!
Paul