Feest!!!

(origineel bericht op be-more.nl)

Feest!!!

Het bruidspaar blijkt goed in de slappe was te zitten. En… ook bij het huis direkt naast ons wordt er getrouwd. Om precies 5.15 barstte de feestvreugde los. De buurthouden waren ook blij voor de bruidsparen en begonnen spontaan mee te zingen met de muziek. Met als gevolg dat er volgens mij voor het eerst in mijn leven 's morgens om kwart over 5 met de slappe lach in bed lag. Tranen heb ik gelachen.
Nu genieten we dus van 2 bruiloften die niet synchroon worden ‘uitgezonden’. Het geluid lijkt nog het meest op het geluid van een geluidswagen met zo’n megafoon op het dak, op volle sterkte en dan naast je oor.

Nu slaan ze ok ng met pannendeksls keihard tegen elkaar, vlak onder ons raam. Ik begin te begrijpen dat er op die manier veel mensen langskomen om te feliciteren. Wat moet je anders. Misschien ga ik ik ook wel, ik heb onderhand wel zin in een feestje, het is tenslotte al bijna 6 uur.
Het beloofd een bijzondere dag te worden.

P.s. op facebook zijn mooie foto’s te zien, hier lukt het ons niet om ze te plaatsen, dus maak een account aan en wordt vrienden met ons

(origineel bericht op be-more.nl)