ik ben een reislustige, avontuurlijke jongen, ik ben 28 jaar oud met nog een aantal vrije dagen over. Daarom ben ik de maand februari 2010 lekker vrij en heb dus het plan om Australie eens te gaan ontdekken.
Heb veel reiservaring, hou van veel dingen ondernemen, maar ook van lekker relaxen en genieten. Ik zoek iemand die ook gewoon lekker relaxed is, man of vrouw maakt niet uit.
Uiteraard is het wel handig om even af te tasten of er een klik is om dit avontuur samen aan te gaan.
Ik hoor graag van je!!
Groetjes, Barry
Hi Barry,
Ik ben daar dan met mijn vriendin. Misschien kunnen we iets regelen met samen een auto huren/kopen. Wij zijn van plan de oostkust naar boven te reizen, met een detour via de outback. Laten we in contact blijven over onze locatie tegen die tijd.
Weet je al waar je naartoe wil?
Gr,
Nol
Ik ben van plan om in januari 2010 aan te komen in Sydney. Mijn visumaanvraag is in behandeling. Zodra deze geregeld is, boek ik een vlucht. Mijn plan is om max. een jaar rond te reizen, afhankelijk van hoe het allemaal verloopt. Wellicht kunnen we in februari iets afspreken. Veel plezier in elk geval en misschien tot later.
Ook ik ga eind januari, begin februari naar Australie. Ik kom in Sydney aan en dan is de bedoeling om via de oostkust naar boven te reizen, gewoon relaxed met de auto.
Dat komt goed uit zo te horen…hoe lang wil je gaan?? En die auto, die wil je daar huren? Maar ik heb inderdaad hetzelfde plan, vanuit het zuiden naar boven langs de oostkust…week of 4, misschien 5.
Kan dus best lache worden. Misschien kan je de volgende keer ff wat over jezelf vertellen. Zelf ben ik 28, woon in Breda, werk bij de Luchtmacht…en morgenochtend vlieg ik voor een weekie naar New York, dus een reactie terug kan ff een weekie duren.
That sounds good.
Ik had gedacht om veel per bus en trein te reizen (met 1 of 2 binnenlandse vluchten). Bij aanschaf van een auto, reis ik namelijk alleen en met het openbaar vervoer kom ik meer mensen tegen en heb ik vanzelf sneller contact. Was wel van plan om internationaal rijbewijs bij ANWB te halen. Wellicht om voor een periode een auto te huren. Als je het een leuk plan zou vinden om een poosje samen te reizen, kunnen we de kosten verdelen. Laat maar wat weten.
Wanneer komen jullie precies aan in Australie? Misschien is het leuker om met z’n tweeen of drieen een auto te huren/kopen en dan de dingen gaan bekijken die we willen zien.
Wat meer of mij: Ik ben 28, woon in Nijmegen en hou me bezig met cijfers voor een grote meubelzaak hier in de buurt.
mijn plan is om gewoon de maand februari dus die kant op te gaan. Ik wil ook graag via de oostkust van zuid naar noord, had het idee dat dat wel in een maandje moet gaan lukken.
Zelf ben ik ook 28 jaar, woon in Breda, werk bij de Luchtmacht, nu op Luchtmachtbasis de Peel, bij Venray. Ik ben daar majoor en hou me toevallig ook bezig met de bedrijfseconomische zaken, dus cijfers en rapportage´s. Plan klinkt goed! Ben benieuwd hoe Daantje hier tegen aan kijkt. Groeten Barry
beetje late reactie, maar ik heb zo´n idee dat we wat reisplannen betreft er wel uit gaan komen. Zal je in ieder geval even mijn hotmail geven, praat wat makkelijker. [EMAIL=“barrylebelle@hotmail.com”]barrylebelle@hotmail.com. Greetz Barry
Sounds very nice!!!
Ik zit op dit moment even in dubio met mezelf, vandaar ook late reactie.
Ik kan promotie maken op mijn werk en ben me goed op een rijtje aan het zetten wat te doen.
Hellup, echt zo’n kruispunt in mijn leven, rechts of links afslaan??!!
Ik laat nog van me horen!! Succes met de reisplannen en vooral…veel plezier!!