Februari 2009 tot augustus 2009

Ik ben een meid van 23 jaar, woonachtig in het zuiden van het land en heb sinds juli mijn studie commerciele economie afgerond aan de HEAO. Op het moment ben ik ff zoekende wat ik precies wil.
Aangezien ik al een tijdje bezig ben om een reisje naar Australie te maken, maar niet alleen wil gaan, doe ik bij deze een oproep.

Grootste reden om naar Australie te gaan is de natuur, avontuur, gezelligheid, cultuur en mensen leren kennen. Ik kom graag onder de mensen en daar hoort uitgaan ook bij. Voor mij is het wel belangrijk dat als we samenreizen en we ieder een eigen weg willen opgaan, dit ook mogelijk moet zijn. Uiteindelijk kom je de mensen wel tegen en dan is vrijheid, blijheid ook echt mijn moto. :unibrow:

Ik wil graag eind februari gaan, dit ivm mijn werkzaamheden. Mijn planning is om te beginnen bij Brisbane en te gaan duiken in het Great Barrier Reef, dan door naar Sydney, Canberra, Melbourne, Adelaide, vliegticket pakken naar Alice Springs en de rest… onbekend :slight_smile:

Ben jij geintersseerd of wil je meer weten over mij en mijn planning, wil je graag eens afspreken om de ideen uit te wisselen…je kunt mij mailen: [EMAIL=“Bisscheroux@hotmail.com”]Bisscheroux@hotmail.com

Ik hoop snel een mail van je te ontvangen.

Groetjes, Renée

Hoi Renee,

Ik ben 22 jaar, ik ben nu aan het afstuderen en verwacht eind januari 2009 klaar te zijn met mijn opleiding Communicatie in Eindhoven. Ik wil daarna ook wat meer van de wereld zien, vandaar dat het me leuk lijkt om te reizen, weliswaar in Australie. Ik heb nog helemaal geen ervaringen met rondreizen, jij wel? Mijn plannen zijn wel om minder lang te gaan, ik dacht aan maximaal 3 maanden, maar ik wil in ieder geval wel in februari 2009 vertrekken. Wat ik zeker ook interessant vind is een talencursus, en wel in de stad Sydney. Misschien kunnen we eens mailen of elkaar toevoegen op MSN om wat ideeen uit te wisselen?

Ik hoor van je.

Groetjes, Iris

Klinkt goed!
Ga ik ookdoen. Vanaf mei2009. 2 jaar reizen. Ongeveer een jaartje Australie en daarna naar the Cook Islands, Fiji, Nieuw Zeeland en Afrika. :slight_smile:

Nou dat van jou klinkt nog beter! Maar 2 jaar reizen zit er voor mij niet in.
Fiji en Nieuw Zeeland zijn ook nog altijd het bezoeken waard als ik naar AU ga. Afrika… maybe a next time.
Veel succes!

Hoi
Leuk te gek nog mensen die vertrekken in februari 2009 voor een jaar avontuur in aussie.

Shout : [EMAIL=“bieke.verjans@gmail.com”]bieke.verjans@gmail.com

Zoek nog meer info over eventuele verblijven, reisplanner, wel of geen camper? werk?

etc…

Grtz

Hoi Renee,

Klinkt goed! Ik ben van plan om van februari/maart tot juli/augustus naar Australië te gaan. Ik weet niet of jouw emailadres ook een msnadres is? Dan kan ik er met je over praten op msn. :slight_smile: ik voeg je wel toe en als het niet lukt zal ik je wel mailen!
groetjes Lauren