Fastminute

ik had een vraagjewie heeft er al eerder bij fastminute geboekt, ik heb er namelijk voor 29 juni een weekje geboekt naar alanya, ik heb via internet geboekt. maar ik hoor vaak verhalen over dat het via internet boeken gevaarlijk is.

Heeft er iemand ervaring ooi geboekt bij fatsminute en is alles tien gie dgegaan. want ik zie op de site ook alleen maar dat ze zijn aangesloten bij de sgr en niet bij de anvr.

dus wie kan mij meer vertellen?alvast bedankt xxxxx

Op het internet zag ik bij klotevakantie.nl dat Fastminute van Corendon is.
Ik heb verder geen oordeel, heb nooit bij 1 van deze 2 geboekt.

Inderdaad. Fastminute is een van de ‘spookfirma’s’ van Corendon. Over Corendon vind je op deze en andere sites genoeg commentaren. Enkele minpunten zijn : de vaak onmogelijke vliegtijden, de gebrekkige dienstverlening van de plaatselijke agent, de veel te dure excursies. Je kan veel ellende vermijden door hen enkel te behandelen als je transporteur en voor de rest je vakantie zelf in handen te nemen. Op voorwaarde natuurlijk dat je hotel ok is …

Geert

Fastminute is inderdaad van corendon :rolleyes: Wij zijn ook met hun naar turkije geweest maar wij boeken nooit excursies via de maatschappij waar wij mee meegaan maar via de plaatselijke bevolking dit is altijd heel goed geregeld. Je ben dan ook een stuk goedkoper uit als dat je met een reisagent naar een excursie gaat. :slight_smile: