Fantastische ervaring nieuwe reisorganisator!

Beste Peru liefhebbers!

Een tijdje geleden heb ik een topic opgestart met de vraag of Peru Peru Travel (www.peruperutravel.com) een betrouwbare reisorganisator is.
Wel nu, mijn vriendin en ik zijn sinds 2 weken terug in België en hebben een absoluut fantastische 3-weekse rondreis achter de rug!

Peru Peru Travel is een kersverse reisorganisator die gelegen is in Huancayo, Peru, geleid door een belgische jonge dame Eva Helsen, die voor ons schitterend werk geleverd heeft!!! Zij verdienen de beste publiciteit daar Eva er ten allen tijde voor gezorgd heeft wij een optimale rondreis zouden beleven. Mooie keuze in hostels en uitstapjes doorheen het hele land (incl. Amazone) en dit alles tegen zeer democratische prijzen! Ben je van plan naar Peru te gaan maar je wil toch graag zelf je reis een beetje samenstellen? neem een bezoekje aan hun website en vraag een offerte aan op basis van jou noden. Wij kunnen het allesinds absoluut aan iedereen aanraden!!! Het was dan ook mijn belofte een mooi woordje te plaatsen voor haar (nadat ik eerst een topic had geplaatst op dit forum waarbij ik hun in twijfel trok) indien wij een goede ervaring hadden beleefd. >> not even 1 problem!
Interesse naar verhalen of foto’s van onze rondreis? contacteer mij gerust!

Nogmaals dank aan Peru Peru Travel voor de fantastische ervaring!!!
Willem & Elizabeth:zon02:

1 like

Hallo Willem,

Heb je foto’s staan op één of andere website of blog?

Een nieuw jaar, nieuwe reisplannen, nieuwe avonturen…

PERU heeft voor ieder wat wils.
De ontdekking van eeuwenoude culturen, wandelingen in prachtige omgevingen op onbekende hoogten, de ondoordringbare maar betoverende Amazone, mooie stranden, raften, surfen, parapente,…

Een georganiseerde reis naar Peru, volledig op maat gemaakt, rekening houdend met jullie wensen en een persoonlijke aanpak. Een georganiseerde reis maar met dagen die je zelf inpland. Een georganiseerde reis met behoud van vrijheid, een georganiseerde reis maar zelf op zoek gaan naar leuke hotelletjes,…

Is dit waar je naar zoekt, dan ben je bij PERU PERU Travel aan het goede adres.
www.peruperutravel.com
http://peruperutravel.blogspot.com
[EMAIL=“info@peruperutravel.com”]info@peruperutravel.com