Kan iemand mij vertellen hoe groot de familiekamers zijn van Aegean Dream in Turgutreis? Is dat te doen met 4 personen waarvan een in een rolstoel? Of is het beter 2 tweepersoons kamers te nemen?
Groetjes Piotje
Vast Bedankt!
Kan iemand mij vertellen hoe groot de familiekamers zijn van Aegean Dream in Turgutreis? Is dat te doen met 4 personen waarvan een in een rolstoel? Of is het beter 2 tweepersoons kamers te nemen?
Groetjes Piotje
Vast Bedankt!
Hallo piotje,
dat is best moeilijk, maar anders moet je naar schol vragen.
Er is namelijk een post van aegean dream wat schol trouwens ook geopend heeft en hij/zij of een van de familie zit ook in een rolstoel. En hij is er 2 keer geweest, maar ik weet niet welke kamer hij/zij neemt.
groetjes van jac
Hoi Piotje,
Wat de fam. kamer betreft kan ik je weinig vertellen. Ik heb wel mensen gesproken die een fam. kamer hadden in het bijgebouw, er was zelfs een jacuzzi. Maar zij waren met 3 volwassenenen.
Ik heb even een stukje uit mijn forum gekopieerd. Zie hieronder (was gepost door Evert).
Het hotel is zeer zeker geschikt voor rolstoelgebruikers. Wij zijn dit weekend terug gekomen van 8 dagen Aegean dream. Wij hebben daar een Nederlandse man ontmoet die ook in een rolstoel zat. Hij logeerde in een aangepaste kamer op de begane grond. Deze kamer was voorzien van een speciale badkamer. Ook was hij regelmatig aan het zwembad te vinden met zijn rolstoel zonder hulp van anderen en hij vermaakte zich prima daar.
Dus hotel is rolstoel vriendelijk.
Dus misschien kun je een aparte kamer boeken, zoals hierboven beschreven.
Heel veel vakantieplezier.
Groeten, schol
Wij hebben afgelopen zomer een famliekamer gehad. Super. Echt 2 kamers met een verbindingshal. Heel groot balkon met zeezicht. Zeker doen