Excursie Marokko

Hoihoi,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de trip vanuit Zuid Spanje naar Marokko? En aan te raden excursies? Via Tarifa bieden ze van alles aan, maar weet iemand of t ook mogelijk is ter plekke accomodatie te vinden of is dat heel moeilijk?

Hooi!
Ik weet alleen dat er bij ons in de taalschool (Babel Idiomas, Malaga) een poster hangt van Studytravel die reizen aanbiedt naar Marokko. Dit zijn 3 dagen (vrijdag tot zondag), inclusief accommodatie, excursies, gids, eten ect. voor €175. Ik denk dat er op hun site vast wel iets over te vinden is.

Een vriendin van mij is er met hun naar toe geweest en die vond het tripje zeker de moeite waard. Het is een compleet andere wereld zei ze. Wel vond ze de armoede af en toe moeilijk.
Zij zou absoluut nooit zonder gids naar het land zijn gegaan, gewoon weg omdat ze zich dan niet veilig zou voelen. Toch hebben een paar Spaanse vrienden wel op eigen gelegenheid Marokko bezocht en daar ter plekke een accommodatie gevonden. (maar zij waren wel met een grote groep!!!)

Veel succes!
Groetjes Chianne

Hoi,

Ik heb de excursie gedaan waar Chianne het over heeft. Ik zou hiervoor gaan. Met studietravel ga je naar Tetouan (waar ook je hotel staat), Tanger en Chefchouan. Het is inderdaad een hele andere wereld, maar ook leuk om allemaal te zien. Ik vond het ook goed geregeld, in de steden zelf heb je ook een lokale gids die alles aan je uitlegt in het spaans en engels. Het hotel is ook goed!

hahaha als je in Malaga de cursus gaat volgen komende zomer kan je voordelig samen met mij naar marokko… aangezien ik Marokkaans ben en mijn ouders uit Tetouan/Chef Chaouen komen weet ik alle leuke plekjes daar :smiley: