Eventjes voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Dempsey (niet mijn echte naam natuurlijk ;)) en ik ben 19 jaar (wel mijn echte leeftijd :P). Ik studeer op dit moment nog, zit nu in mijn derde jaar van een HBO opleiding. Reden van mijn aanmelding op dit forum is dat ik volgende zomer graag een rondreis door europa wil maken, gecombineerd met vrijwilligerswerk op verschillende plaatsen. Het idee is nog heel pril, ik moet eigenlijk alles nog uitwerken.
Vrijwilligerswerk doen is al jaren een droom van me, vroeger wou ik het liefst naar Afrika. Oke… eerlijk gezegd was dat niet eens zo heel vroeger… tot twee jaar geleden wou ik dat doen. Na het besef dat dat qua kosten toch echt te hoog is gegrepen voor me wil ik low-budget vrijwilligerwerk gaan doen.
Eerlijk is eerlijk, als ik braaf mijn centjes op zou sparen en niet al te veel geld uitgeef, zou zo’n afrika reis best haalbaar moeten zijn voor me. Maar helaas heb ik het niet in me om fanatiek aan het sparen te gaan. Ik vind geld uitgeven veel te leuk :slight_smile:
Maargoed, genoeg gebabbeld denk ik zo… ik ga het forum nu maar eens even goed verkennen, even kijken of ik nog leuke en voor mij interessante topics enzo tegenkom. Ik zal er nog even bij vermelden dat ik een totaal groentje ben op forum gebied, dus vergeef me als ik alle termen door elkaar haal en verkeerd gebruik.
Alle vragen zijn welkom, hoewel ik niet echt een ‘prater’ ben, vind ik een verhaal typen helemaal geweldig. Zet je dus maar schrap voor uigebreide antwoorden op eventuele vragen en reacties.

Xx Dempsey
(ik weet eigenlijk niet of je een forum bericht moet afsluiten met een groet, dus voor de zekerheid doe ik het maar :P)

Hoi Dempsey,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je wilt rondreizen in Europa.
Europa is een continent met een enorme schat aan cultuur en natuur.
Voor sommige landen is het echter raadzaam de tijd te nemen.
Landen als Italië, Spanje, Duitsland en Frankrijk zijn zo interessant dat u er maanden doorheen zou kunnen reizen en iedere dag weer verrast wordt.
In iedergeval kan je in verschillende landenfora’s hier op wereldwijzer terecht met je vragen of tips!
Succ6 nog in al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Dempsey!
groet,georgessiam.