even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Anouk en ik ben 24 jaar oud. Ben op dit moment werkzaam als financieel administratief medewerker. Heb sinds 31-8-2013 mijn opleiding HBO Bedrijfseconomie afgerond. Mijn hobby’s zijn sporten ( Fitness/ Groepslessen/ Wandelen/Fietsen), shoppen, ergens een drankje drinken ( niet echt tot midden in de nacht uitgaan) of bijvoorbeeld naar het theater of de bioscoop gaan. Aangezien mijn vriendinnen allebei een huis hebben gekocht en hierdoor geen geld meer hebben om op vakantie te gaan ben ik op zoek naar een leuk reisgenootje. Heb nog geen idee wanneer ik op reis wil gaan maar sowieso buiten de schoolvakanties i.v.m. de prijs. Dingen die ik leuk vind om te doen op reis zijn onder andere sportief bezig zijn, iets zijn van het stad of het land en genieten.

Ben al op best veel plekken in Europa geweest onder andere: Tsjechie, Duitsland, Griekenland, Italie, Macedonie, Oostenrijk en Lanzarote. Misschien is het een uitdaging om dit keer verder weg te gaan. Maar in Europa is ook nog genoeg moois te zien.

Hoi Anouk, welkom op Wereldwijzer! Via ons Europa forum kun je makkelijk navigeren tussen de landen.