Werken & reizen in Europa

Voordat ik begin aan een nieuwe studie in september zou ik het komende half jaar graag willen werken in het buitenland (liefst in Engeland, maar ik sta open voor suggesties) en reizen door Europa.
Ik ben zelf 18 jaar en zoek één of meer mensen die (ongeveer) hetzelfde plan hebben. Dus heb je zin om mee te gaan of misschien tips? Reageer dan (:

Groetjes,
Miranda

Hoi Miranda,

Ik ben ook 18 jaar en wil vanaf april ook heeeel graag door Europa gaan reizen en werken. Ik begin ook in september weer met een opleiding, dus volgens mij hebben we wel een aantal overeenkomsten! Ik kan alleen niet een vol half jaar weg, maar zat eerder te denken aan ongeveer 3 maanden. Ik wil liever niet alleen, dus ik weet niet of je inmiddels een reismaatje gevonden hebt?

groetjes,
Diana

Nee, had nog geen reismaatje gevonden en we hebben wel wat gemeen inderdaad, leuk! :slight_smile: en alleen is ook maar zo alleen he ;D Heb je trouwens een voorkeur voor een bepaalde route/plek in Europa?

Liefs!

Nee ik heb geen voorkeur… als het maar een beetje lekker weer is! dus ik denk wel meer aan zuid europa, heb jij een voorkeur?

anders even verder praten op msn?
dianaa___@hotmail.com (3 lage streepjes ;P)

x Diana

dag miranda ,

zelf ben ik ook op zoek naar een beetje avontuur en werk in het buitenland
hoe zie jij het precies ,heb je genoeg geld om te kunnen reizen in europa ,of wil je al reizend geld verdienen om dan weer verder te kunnen bijvoorbeeld?

groetjes jorian jorian122@msn.com

Ah oke! :slight_smile:
Ik heb je inmiddels toegevoegd op msn, dus kunnen we daar wel verder praten idd!

x

ik zie nog geen nieuwe uitnodiging staan ,misschien iets fout gegaan ? :slight_smile: