Hallo mede Turkije lovers!
Al enkele maanden lees ik de berichtjes op deze site, en dan eindelijk heb ik besloten om me ook maar te registreren (wow, moeilijk!).
Zoals de meeste van jullie al zeggen: ik vind het super om ervaringen te lezen die zo op die van mij lijken, weg van alle vooroordelen en op naar het begrip:teeth:
Ik heb ook een Turks vriendje, en heb hem in mei dit jaar ontmoet.
Over 2 weekjes zie ik hem weer en in november komt hij naar Nederland.
Ik heb er super veel zin in (natuurlijk:wink:).
Leuk dat je hem zo snel weer gaat zien (nou ja na een paar maanden vanaf mei dan) Is dat de 1e keer weer na jullie ontmoeting in mei? Dan is het wel weer spannend.
Hebben jullie al een visum dan omdat je zegt dat hij in november naar nederland komt? Zou wel mooi zijn.
Mijn vriend komt in oktober maar aangezien hij nu nog moet werken moet hij nog een visum aanvragen, hij is al eens in nederland geweest dus ik hoop niet al te veel problemen.
Ja het is de eerste keer, dus we doen rustig aan. Ik doe mijn best om niet al te veel te verwachten enzo!
Visum nog niet, november is ook nog niet zeker maar rond die tijd;) Eerst maar even afwachten hoe het is als ik daar heen ga! En of het het allemaal wel waard is enzo, want het is zoals (denk ik) bij iedereen die een lange afstands ‘relatie’ heeft erg moeilijk om zo ver van elkaar te zijn. Maar het is pas sinds mei, dus we wachten af en zien hoe het loopt.
Ik hoop dat alles bij jullie lukt dan ja! Hoe lang ken je hem nu al?