Even voorstellen...

hey mandy…enjoy tha club…leuk dat je er bent…
side is ook mijn favo…ga er volgende maand alweer voor de8e keer heen:D heb er echt onwjs veel zin in!!

ik doe ook spw…4
bij ons kan je hem ook iet versneld doen, je kan wel achter 3 nog een jaar 4 doen…maar volgensmij kan dat overal wel

groetjes

filiz

hey mandy…enjoy tha club…leuk dat je er bent…
side is ook mijn favo…ga er volgende maand alweer voor de8e keer heen:D heb er echt onwjs veel zin in!!

ik doe ook spw…4
bij ons kan je hem ook iet versneld doen, je kan wel achter 3 nog een jaar 4 doen…maar volgensmij kan dat overal wel

groetjes

filiz

Welkom op wereld wijzer…

Het is echt zo hor van dat SPW… Hier in Den Helder op het ROC moet je eerst 3 jaar SPW3 doen en dan een jaar SPW4 erachteraan… Maar in Alkmaar op het Horizon College… Doe je dan 2 jaar SPW3 en erachteraan 1 jaar SPW4… dus dat is wel een jaartje korter… Ik weet niet of dat overal kan, maar hier in Den Helder niet…

Horizon College= SLECHT

sorry mag het eigenlijk niet zeggen maar dat vind ik echt!!

Haha… van mij mag je het zeggen hor ik zit er toch niet op… En eigeilijk vind ik wel dat op elke school wel wat is aan te merken. Heb eigelijk nog nooit iemand niet horen klagen over zijn of haar school…

Heey Mandy, ook namens mij welkom!!!

Liefs Rieneke

En ook namens mij ! WELKOM ! maar we waarschuwen je: het is hééééél verslavend !

Hahaha Ja ik weet het kom er nu al onderhand bijna elk uur kijken…

Hey welkom ook namens mij

Beetje laat… maar toch nog welkom he! :wink:

:turkey: Hallo allemaal, Mijn naam is nathalie en ik ben hier ook nieuw… ik heb nog geen idee hoe het allemaal werkt hier maar daar kom ik snel genoeg wel achter.

Ik ben 18 jaar en word 29 juli dus 19… Ik ga graag op vakantie naar Turkije. Ik ben helemaal weg van Turkije.:love:

Ik volg ook een turkse curcus. heb een turkse vriend en ik heb in mijn huisje allemaal turkse uitzet. Ik kan ook echt geen jaar bedenken dat ik niet op vakantie ga naar Turkije… Nou ik hoop jullie allemaal snel te leren kennen…

öptum :turkey: :turkey:

Welkom op het forum Nathalie.

Welkom Nathalie…
Vertel, waar ga je altijd heen naar Turkije ?? Hoe heb je je vriend ontmoet, en waar ?? We zijn nieuwschierig…:wink:

Groetjes Yoella…

Klopt…wij willen altijd alles weten :laugh:

Welkom op het forum natuurlijk!! En ben ook wel nieuwsgierig naar al je antwoorden op de vraagjes…:smiley:

Heey Nathalie!
Welkom op het forum, kijk uit hoor enorm verslavend hier! Maar allemaal schatten die forummers hier! :wink:
Ik ben ook nieuwsgierig naar je antwoorden :slight_smile:

Liefs Rieneke

Hoi Nathalie, ik hoop dat je het hier net zo naar je zin krijgt als wij. Welkom.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Welkom Nathalie ! Ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben, en zoals iedereen vraagt: vertel alles ! We zijn nieuwsgierig !
Ik heb ook een Turkse vriend net zoals toch een aantal hier onder ons, zal je wel snel genoeg leren kennen ook!

Veel plezier !

groetjes

Sevgilim
xxx

Ik ken mij vriend gewoon uit Nederland hij is de broer van mijn vriendin…:banana: en ik ben heel happy met hem…
Ik ben nu al een aantal keer in Turkije geweest… Ik ben 2 x in Alanya geweest…1x met mijn vriend en 1x met een vriendin… Met mijn vriend ben ik in twee hotels geweest Hotel Murathan en Ada livadi beach hotel (homohotel erg gezellig) en met mijn vriedin ben ik naar het Leandra hotel geweest.
Dit jaar (28 juni )ga ik met mijn vriend naar Marmaris naar Pineta park de luxe :RockOn:
En als alles doorgaat dan ga ik in September nog een keer naar Istanbul…:yes:
:turkey: dat deze site verslavend is dat merk ik al want ik heb telkens een drang om te kijken en alles te lezen…
Uhmmm wat kan ik nog meer vertellen… Ik ga met heel veel turkse mensen om…ook gewoon oudere vrouwen waar ik bij over de vloer kom… Ik ken zoveel mensen inmiddels omdat ik meestal wel te vinden ben op de turkse bruiloften… ik heb er nu een aantal meegemaakt en het is super :love:
De mooiste bruiloft is van mijn ex schoonzusje… die zal ik nooit meer vergeten… mijn vorige vriend was ook turks… maar helaas is het helemaal mis gelopen tussen ons… maar daar heb ik nu een hele lieve vriend voor terug gekregen waar… ik al een kleine 3 jaar mee ga.
Mocht het zo ver komen dat ik echt ga trouwen met hem dan zijn jullie allemaal uitgenodigt…:Want een turkse bruiloft moet je echt een keer mee maken…
Ik ga maar op houden met praten want het word wel een aardig lang verhaal.

Dank jullie wel dat jullie mij met open armen ontvangen en ik spreek jullie allemaal weer zo snel mogelijk:whistle:

öptum xxx nathalie