Even voorstellen..

Goedenavond iedereen,

Ik weet nog niet of ik het nu goed zo (Ik ben niet zo’n digibeet)… Anders hoor ik het uiteraard graag!
Ik ben zojuist lid geworden van het forum en stel mezelf graag voor.
Ik ben Stephanie, inmiddels 21 jaar oud en ik woon in het Westland, dit is een gemeente in Zuid-Holland. (Voor de gehele onbekende… Dit ligt bij de kust, richting Delft).
Ik werk dagelijks als Verzorgende IG in een verzorgingstehuis en zal vanaf volgend jaar naast mijn werk weer in de boeken duiken om verder te studeren. Ik heb talloze hobby’s waarvan fietsen, haken, lezen, wandelen, terrasje pakken, Hugo drinken, weekendjes weg en actief met de hond bezig zijn er een aantal van zijn…
Ik heb tot dit jaar nooit echt verre reizen gemaakt, het kwam er nooit echt van… Vorig jaar oktober ben ik voor het eerst wezen vliegen naar Turkije en dit jaar heb ik een fantastische mooie rondreis in Zuid-Afrika gemaakt voor 3 weken. En sindsdien ben ik verkocht aan het reizen!
Mijn bucketlist is inmiddels ook al veelstelang voor een pagina…
Ik zou volgend jaar heel graag voor 3 weken richting Indonesië vertrekken. Door dat ik weer terug naar school ga zit ik helaas de komende 3 jaar aan de schoolvakantie gebonden.
Na mijn studie zou ik heel graag voor een maandje naar Australië of Nieuw Zeeland willen gaan. En naast deze reizen staat vrijwilligerswerk in de gezondheidssector in ontwikkelingslanden ook nog hoog op mijn lijstje.
Kort om, ik heb nog een hoop te doen!
Zijn er meer mensen die volgend jaar plannen hebben voor Indonesië in Juli?

Groetjes, Stephanie

Hoi Stephanie, welkom op Wereldwijzer! Leuk dat je ondertussen besmet bent geraakt met het reisvirus. Ik zie dat je ons Reisgenoten forum al hebt gevonden. Voor verdere inspiratie vewijs ik je graag door naar ons Indonesie forum.