Voorstellen

Hi iedereen,

Het leek me leuk om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Steffie, 20 jaar en ik studeer bouwtechnische bedrijfskunde. Mijn hobbies zijn paarden, mode, koken en natuurlijk reizen! En die laatste drie gaan verrassend goed samen, in elk land waar ik kom doe ik weer inspiratie op voor lekkere gerechten en nieuwe looks. Van ‘snacks’ in de Caribean tot de mooiste bistro’s en van markten in Azië tot de luxe warenhuizen van Miami!
Ik heb een half jaar in Curaçao gewoond, de beste tijd van mijn leven.
Tot nu toe ben ik in de volgende landen geweest:

• Indonesië
  • Thailand
  • Amerika
  • Dominicaanse republiek
  • Curaçao
  • Anguilla (Engels eiland in de Caribean)
  • St. Barts (Eiland van ‘the rich & famous’)
  • St. Maarten/St. Martin (Nederlands en Frans gedeelte)
  • Noorwegen
  • Zweden
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Tjechië
  • België
  • Luxemburg
  • Frankrijk
  • Spanje
  • Portugal
  • Griekenland
  • Turkije
  • Engeland

Het eerstvolgende land op mijn lijstje is Letland, over 2 weken ga ik hier namelijk een paar dagen vertroeven.
Over een half jaar ga ik nog een week weg, waarheen? dat weet ik nog niet!
Verder wil ik heel graag binnen nu en een jaar naar India, om rond te reizen en voor vrijwilligers werk. Azië trekt mij heel erg. Maar helaas laat mijn budget het niet toe om hier zo nu en dan naar toe te reizen…
Welke landen ik nog meer wil bezoeken? Dat zijn er te veel om op te noemen!

Hoi Steffie,Welkom hier op wereldwijzer.nl!Wat heb jij al aardig wat landen aangedaan op zo’n jonge leeftijd!!
Steffie heb jij al het vrijwiligersforum al ontdekt hier op wereldwijzer?(ivb;India)
Moest je met vragen zitten,dan kan je altijd een berichtje posten in één van de landenforums alsook op het vrijwilligersforum.
Nog veel succes!!
groetjes:georges.