Even voorstellen.

Hallo, ik ben Ivonne en ik ga in september 2017 een camperrondreis maken door West Canada samen met mijn echtgenoot. De trip duurt 21 dagen en gaat vanaf Calgary naar Vancouver. Onderweg willen we zoveel mogelijk zien maar ook regelmatig wat rustmomenten inbouwen. We hopen beren en Orca’s te zien en willen Vancouver Island bekijken. Wie heeft tips en tricks voor ons? Wellicht zijn er campings of andere overnachtingsmogelijkheden die niet zo vanzelfsprekend zijn. Waar kun je het best inkopen doen? Wat mogen we absoluut niet missen en hoe gaat de oversteek en moet je deze vooraf reserveren? En ook niet onbelangrijk, heeft iemand budgettips voor ons? Canada is onbekend voor ons dus staan we overal voor open. Ik hoop veel tips te krijgen. :chin:
Zelf hebben we ervaring met camperreizen in de USA. Verder hebben wij een keer een hotelrondreis gedaan. Als iemand vragen heeft hoor ik het wel. We hebben gereisd met campers van Cruise America, Road Bear en een relocationtrip gemaakt met een Apollo camper. We hebben diverse staten aangedaan in de West, Zuid West, Mid West en het Noord Westen. Heeft iemand vragen hierover? Ik hoor het wel. En oh ja, we hebben in Noorwegen een hotelrondreis gedaan en daarnaast veel vliegvakanties ( fly-drive ) naar o.a. Kreta, Turkije, Tunesië en de Canarische Eilanden. Verder gaan we met onze caravan geregeld naar Italië.
Voor iedereen, veel reisplezier!

Hoi Ivonne, welkom op Wereldwijzer! Mooie reis heb je in het vooruitzicht. Je kunt je vragen het beste stellen in ons Canada forum.