Ik ben Marieke en ga in september voor een sabattical richting Azie.
Na een burnout gooi ik het roer om, huis opzeggen, auto verkopen, weg van NL en de wereld ontdekken!
Ik zal in thailand starten en zien waarheen de wind waait. Super veel zin in en ook super spannend.
Mijn 1e backpack avontuur, dus alle handige tips zijn welkom
Hoi Marieke, knap dat je het doet! Petje af [emoji4] ik heb daar ook al eens aan zitten denken. Maar mijn huis opzeggen… Wat zijn je plannen precies? En hoe lang blijf je weg?
Thanx! Mijn plan is om zo’n 6 maanden weg te gaan, al hoef ik niet perse terug als ik mijn huis toch opzeg. Ik ga starten in Thailand. Ik heb zo’n backpackreis nog nooit gedaan en in Azie ben ik ook niet eerder geweest. Ik wil het liefst op de bonnefooi (schrijf je dat zo? ;)) nergens aan vast zitten en niet op tijd ergens te hoeven zijn.
Het heeft ook wel even geduurd voordat ik dit durfde hoor. Maar ik ben momenteel even klaar met NL en wil even los zijn. Na het besluit van het opzeggen van mijn huis kreeg ik zo’n vrij gevoel. Plus ik ken genoeg lieve mensen die me een onderdak willen geven als ik weer terug kom ;). Voor mij is het op reis gaan een nieuwe start, marieke 2.0 haha.
Geen idee hoe ik het ga vinden, misschien sta ik na 2 wkn alweer huilend op schiphol, maar dan heb ik het iig gedaan!