Hey halo,
Mijn naam is Femke ik ben 18 jaar oud en heb momenteel een tussenjaartje tussen mijn middelbare school(vwo) en opleiding volgend jaar. Ik heb dit jaar deels genomen omdat ik niet wist wat ik moest studeren, maar grotendeels omdat ik er al jaren van droom te gaan backpacken en de hele wereld te zien. Nu wil ik dit avontuur beginnen in Azie, ongeveer 3 maanden backpacken door landen zoals Thailand, Vietnam, Cambodja en Laos.
Mocht ik geld en tijd overhouden staan als 2e Nieuw-Zeeland en Australie op mijn lijstje.
Omdat dit de eerste keer zal zijn dat ik alleen reis ben ik opzoek naar een leuk reismaatje. Ik ben zelf een leuke spontane en vooral sportieve meid die zoveel mogelijk wil zien en doen, maar ook niet vies is van een dagje relaxen op het strand.
Op dit moment werk ik fulltime bij een facilitair camerabedrijf, om een beetje te sparen wat aardig lukt. Dit bevalt me zeker en me contract duurt sws tot 1 februari (wellicht langer) ligt eraan wanneer ik ga reizen.
In mijn vrije tijd sport ik erg veel, zeilen, voetbal, paardrijden en zo af en toe fitness. Verder houdt ik er van een dagje op het strand, bos of heide wandelen, lekker uitwaaien. En reizen natuurlijk, landen die ik tot nu toe heb gezien zijn Mexico, Turkije en Marokko en verder bijna heel Europa, maar nu wil ik dus Azie!
Ik hoop zo een beetje over mezelf verteld te hebben!