Aangenaam

Hallo allen!

Mijn naam is Marijke, ik ben 23 en studeer literatuurwetenschap. Ik houd van reizen vanwege de vrijheid die het met zich meebrengt. Rugzak om en niets vastleggen, maar gewoon van het moment genieten. En als het ergens niet leuk is, dan gewoon op zoek naar een plaats waar het wel leuk is. Ik zou het liefst mijn hele leven onderweg zijn, maar dat brengt praktische bezwaren met zich mee. (Het is wel leuk om af en toe familie en vrienden te zien, studie afmaken is op zich wel een goed idee omdat ik de IB-Groep niet achter me aan wil hebben met een enorme rekening en geld verdienen zodat ik kan eten is ook wel best belangrijk.)

Een aantal jaren geleden heb ik ruim drie maanden gebackpackt door Azië, ik heb het geeikte rondje Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja gedaan en vond het fantastisch! Ik ben verliefd geworden op Azië en met een beetje geluk ga ik nog dit jaar terug!

Ook ben ik in Gambia geweest, het was stiekem eigenlijk een vakantie met een organisatie en een vast hotel, maar het voelde wel als een reis. We vonden het namelijk een stuk interessanter om van de locals te horen hoe het land in elkaar zat dan van de reisorganisatie.

Tot zover mijn ervaringen, ik ben erg benieuwd naar die van jullie!

Liefs,
Marijke

Hoi Marijke,
Welkom op het wereldwijzer.nl !!
Moest je eventueel vragen hebben over Thailand,dan kan je altijd een berichtje posten,die wij met de glimlach zullen beantwoorden.
Ook andere landenforums zullen je met open armen ontvangen om je te helpen met eventuele vragen!
gegroet:georgessiam.