Sinds een aantal jaar zijn we aan het reizen en willen nog veel meer reizen. Wat is leuker om ervaringen uit te wisselen. Daarom heb ik me hier aangemeld.
Ik ben Mai Fran, bijna 40 en getrouwd, geen kinderen, 1 papegaai.
Momenteel erg verslingerd aan Z-O Azië, verliefd op Vietnam & Cambodja, ga binnenkort naar Bali, wil graag naar Myanmar!
Net terug uit Marokko, wat nog veel mooier is dan wat we hadden verwacht.
Ik werk als grafisch vormgever en haal enorm veel inspiratie uit reizen en fotografeer me suf tijdens het reizen.
Hoi Mai Fran,welkom op wereldwijzer!
Nou ik ben ook verslingerd op Z-O Azië namelijk Thailand,het is ondertussen mijn tweede thuis geworden na al die jaren.
Ik las in je berichtje dat je graag op reis wilt gaan naar Myanmar,heb je ondertussen al het Myanmar Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
เรื่องที่เกี่ยวกับชนิด,
georgessiam.
Hi georgesiam, ja herkenbaar, dat heb ik met vietnam. Mijn echtgenoot komt uit vn en als ik daar weer ben ben ik thuis. We sluiten zeker niet uit dat we ooit voorgoed die kant opgaan. Maar azie is groter, vandaar naar mm. En hopelijk nog een hele hoop meer. Wat zijn we bevoorrecht dat we kunnen reizen en al het moois kunnen meemaken. Zag net al hele mooie foto’s van iemand die net terug is uit mm. Mooi voorproefje. Ga zeker meer lezen in het mm forum.
Hoi Mai Fran,Denk dat er veel Nederlanders zijn die op de een of andere wijze een band hebben met azie,en dit op een gegeven moment willen omzetten naar een permanent verblijf in hun droom land.Heb deze stap zelf zo’n 7 jaar terug ook genomen,en me gevestigd in Mae Rim Noord Thailand.Woon hier gezellig in een kleine plaats niet te ver van Chiang Mai.Heb mijn draai hier gevonden,welke ik in Nederland verloren was.Ondertussen hebben we hier een restaurant geopend,en kan ik mij met mijn hobby bezighouden,motorrijden.Ben blij de stap toendertijd genomen te hebben.Wens jou ook veel geluk voor de toekomst,gr Rene en Emiko Wuite.