Even voorstellen

Hoi,

Ik ben Ton de Gooijer en ik heb net mijn diploma Economie en bedrijfskunde gehaald. Voetballen is naast reizen mijn grootste passie.

In september ga ik voor 4 maanden naar Azië . Ik ga daar backpacken. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus ik ben opzoek naar tips!

Welkom op Wereldwijzer, Ton!

Voor informatie en tips kun je terecht op het Azië Forum. Hopelijk vind je hier wat je zoekt. :slight_smile:

He Danechka,

Dank je voor de tip! :dope:

Ik vind het Azië forum heel nuttig!

Groetjes,

Ton

Hoi allen,

Nog maar twee maanden en dan vertrek ik naar Azië! Nu heb ik nog een klein vraagje. Ik komt uit Almelo en nu vraag ik mij af of het voordeliger is om vanuit Duitsland, in plaats van Nederland, te vliegen? Iemand hier ervaring mee?

Groetjes vanuit Almelo, Ton de Gooijer!

He allemaal,

Ik ben nog steeds druk bezig met de voorbereiding! Maar ik wilde nogmaals vragen of iemand hier goede ervaringen heeft met vliegen vanaf Düsseldorf en of dat inderdaad handiger is en goedkoper. Of kan ik dit beter op het Azië forum posten?

Alvast bedankt !

Groetjes, Ton de Gooijer, Almelo

Hoi Ton!

Je kunt kijken via www.tix.nl wat eventueel voordeliger uitpakt voor je. Vaak is vliegen vanaf Düsseldorf wel voordeliger dan vanaf Schiphol. Mijn schoonmoeder woont in het zuiden waardoor de afstand naar Düsseldorf ongeveer hetzelfde is als naar Schiphol, dus wanneer mogelijk, vliegt zij ook vanaf Düsseldorf.

De site van ticketspy in de gaten houden, vaak goede aanbiedingen.

Hoi iedereen,

Danechka en zaan: nog bedankt voor jullie tips!
Ik ben uiteindelijk toch vanaf Duitsland heen gevlogen omdat dat goedkoper was en voor mij ook niet zover. Inmiddels ben ik al twee weken in Thailand (ik ben begin oktober vertrokken). Ik ben al in Bangkok en naar Koh Samui en de Koh Phi Phi eilanden geweest en heb het erg naar mijn zin! Maar als jullie nog tips hebben hoor ik het nog graag, want ik wil hierna ook nog naar Vietnam.

Groetjes:dag:
Ton de Gooijer uit Almelo ( maar op dit moment ff niet :wink: )