Hallo!
Ik ben Nathalie, 23 jaar 5e jaars geneeskundestudent.
Afgelopen zomer heb ik een van mijn co-schappen in een ziekenhuis van Kaapstad, Zuid-Afrika gedaan. Ik heb 3 maanden in dit geweldige land gereisd, maar ook gewoond en gewerkt. Na deze fantastische ervaring ben ik verliefd geworden op ‘het reizen’, ontmoeten van nieuwe mensen, landen en andere culturen.
Aankomende zomer heb ik de maanden augustus en september vrij. Ik wil dan ook van deze periode gebruik maken een ander continent van de wereld te ontdekken: Azië zit in mijn hoofd, maar er zijn nog geen concrete plannen.
Ik ben benieuwd of dit forum me met het maken van concrete plannen kan helpen…!
Hoi Nathalie,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land om naartoe te reizen,vriendelijke mensen,prachtige natuur,lekker eten alsook het overnachten kan je al voor 5 euro.
Wel één nadeel ,van juni tot en met oktober is het regenseizoen in Thailand. In de hete zomermaanden april en mei is het afzien. Koh Samui aan de oostkust heeft veel minder last van de moesson dan de westkust waar Phuket ligt. In het noorden kan het vooral in de ochtend en de avond best fris zijn.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd terecht op de verschillende Aziatische landen forums waaronder het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Nathalie !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.