Hallo mede werweldwijzerforrummaatjes
Ik ben een jongen van 26 die afgelopen jaren regelmatig op reis is geweest en weekendjes weg is geweest, zoals een weekendje Rome, Barcelona, Londen, en zo kan ik nog wel een aantal steden op noemen, maar ik heb ook grotere reizen gemaakt oa naar Brazilië (Rio, Manus, foz) een van de mooiste landen waar ik tot nu toe geweest ben en de mensen zijn daar zo spontaan en warm, daar wil ik nog altijd een keertje naar terug. Ze zijn daar veel spontaner als in de USA bijvoorbeeld, waar ik in New York, Las Vegas, LA, en San Fransico ben geweest. Allemaal super leuke en geweldige ervaringen en ik kan er vast nog 183 vlieguren over vertellen, maar dat doe ik nu niet. Waarvoor ik mij hier aangemeld is, is dat ik een reisgenoot zoek om Stedentrips mee te maken zo paar keer per jaar en dan eens in de 2 jaar een grote reis bijvoorbeeld. (met een andere vriend van mij waar ik altijd mee ging liep het helaas niet meer zo lekker tussen ons 2) en andere vrienden van mij hebben huisje-boompje-beestje, herkenbaar denk ik.
Ik ben makkelijk in de omgang en ben in het bezit van een portie humor, ik zoek niet specifiek een jongen of een meisje, met beide heb ik geen moeite om mee om te gaan;) wel zal het prettig zijn als je in mijn leeftijdscategorie valt zodat we niet iedere avond voor 00:00 uur in bed liggen.
Lijkt het je wat om met deze lange, gezellige,humorvolle Eindhovense jongen een rondje in de Londen Eye te maken of de local beers te proeven. Laat het mij weten!