Even Voorstellen

Hey iedereen!
Mijn naam is Babette en ik droom al van mijn 12 jaar om naar het buitenland te verhuizen.
Ik heb een grote passie voor reizen ook al heb ik het nog niet veel gedaan.
Ik studeer nu toerisme omdat dit het dichts bij mijn passie aanleunt.
Vele dingen in de wereld zijn prachtig maar wat mij vooral aanspreekt is Australië en Zuid-Amerika!

Hoi Babette,welkom op wereldwijzer !
Nou je kiest er wel een heel mooi land uit om op vakantie tegaan.
Australië is echt het backpackersland bij uitstek!
Door alle verschillende landschappen en verschillende klimaten, vindt vrijwel elke toerist er iets van zijn gading. Het oosten van Australië is enorm populair als vakantiebestemming, mede omdat zich hier het Great Barrier Reef bevindt – het grootste koraalrif ter wereld. Daarnaast tref je er hagelwitte stranden en een mooie blauwe zee. De populairste gebieden van het oosten van Australië zijn Queensland en New South Wales.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtjes plaatsen in het Australie forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je studies,Babette!
groet,georgessiam.

Welkom op het forum Babette.
Zoals Georges als zei kun je veel informatie vinden over Australië, in het Australië Reiscafé (onderdeel van het Australië forum). Je zou misschien na je studie met een Working Holiday Visa daar een tijdje gaan werken en reizen. Misschien zelfs wel in het toerisme, dat zou mooi zijn voor je cv. Maar sowieso is het een leuke ervaring, ook al ga je fruitplukken of biertjes tappen, om ook jezelf goed te leren kennen, zo in een onbekende omgeving.
Let wel op hoe duur het land is. Veel duurder dan Nederland/België.