Hoi, Ik ben Ilse 22 jaar, nog aan het leren voor operatieassitent en ben hopelijk zomer 2014 klaar…
Vind leuk om nieuwe landen en dingen te ontdekken… ben naar Kenia, India geweest met een groepsreis en wil gaag na mijn opleiding samen met me zusje paar weken door australië gaan trekken… xx
Hoi Ilse,welkom op wereldwijzer!
Operatieassistente? Nou zelf ben ik 3 weken geleden geopereerd aan mijn schouder,en voordat ik in slaap werd gedaan ,kreeg ik nog een vriendelijke glimlach van de assistente. (dit terzijde)
Nou je kiest er wel een heel mooi land uit om op vakantie tegaan ,Ilse!
Door alle verschillende landschappen en verschillende klimaten, vindt vrijwel elke toerist er iets van zijn gading.
Het oosten van Australië is enorm populair als vakantiebestemming, mede omdat zich hier het Great Barrier Reef bevindt,mag je zeker aankruisen in je agenda Ilse!
De populairste gebieden van het oosten van Australië zijn Queensland en New South Wales.
Indien je nog met vragen zit over dit wonderbaarlijk land,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in hetAustralieforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met de voorpret,Ilse !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Haha dankje… Hoop dat met je schouder weer goed gaat dan ;)… Ja hebben idd al het een en ander op ons lijstje staan… Fraser eiland willen we zozo ook mee pakken
en ergens een x surfen maar idd er is vanalles mogelijk in Australië :)… Dus gaat goed komen
!