Hoi
zoals iedereen ben ik gebeten om te gaan reizen! Ben 27 jaar, sportief en heb al veel landen in Europa op mn lijstje staan: Zweden en de Griekse eilanden bovenaan. Verder ook vorig jaar naar Israël en Jordanië geweest en in de zomer naar Venezuela… Heerlijk. Momenteel staat Australië op mn verlanglijstjes voor volgend jaar in oktober. Graag zou ik wel nog een reispartner vinden voor het begin van de reis, daarna zien we wel. Geïnsteresseerden, laat dus gerust iets weten!
Hoi Veerle,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees,heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden !
Australië is echt het backpackersland bij uitstek, mooi weer altijd vriendelijke mensen en heel veel collega-backpackers om je ervaringen mee te delen.
Het oosten van Australië is enorm populair als vakantiebestemming, mede omdat zich hier het Great Barrier Reef bevindt – het grootste koraalrif ter wereld. Daarnaast tref je er hagelwitte stranden en een mooie blauwe zee. De populairste gebieden van het oosten van Australië zijn Queensland en New South Wales.
Indien je nog op zoek bent naar informatie over dit schitterend land,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Australieforum hier op wereldwijzer.
Nou ben je op zoek naar een reispartner Veerle,dan kan je terecht in het reisgenotenforum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Veerle !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.