Even voorstellen...

Hallo, mijn naam is Eline ik ben 19 jaar.
Ik woon in Maastricht. Ik heb in 2010 mijn havo afgerond. Toen heb ik een jaar creatieve therapie muziek gestudeerd. Dit was toch niet wat ik wilde, nu ben ik een jaar aan het werken, oriënteren en ik wil dus gaan reizen voor 1-3 maanden. Volgend jaar wil ik waarschijnlijk fysiotherapie gaan doen.
Ik heb nu 3,5 jaar een vriend. Ik heb hem leren kennen in Kroatië, hij woont ook in Nederland maar wel in Gelderland dus een eindje verder. We zijn gek op reizen allebei, helaas is het hem niet gelukt om mee te gaan.
6 maart vertrek ik namelijk naar Australië. Ik verblijf 7 maart overdag nog in Hongkong. 8 maart kom ik dan aan in Sydney en daar heb ik via Australianbackpackers een 5 daagse groepsreis.
Daarna wil ik met een bus door Australië trekken via de oostkust omhoog en het liefst ook de outback zien.
Ik zou het fijn vinden om al vantevoren iemand te ontmoeten die ook in Australië gaat backpacken om eventueel samen te gaan of met meerdere.
Mijn hobbies zijn dansen, skiën, snowboarden, fitnessen, zwemmen, zonnen, uitgaan, koken, wandelen, zingen, piano spelen, reizen, winkelen. Ik hou van veel sporten.
Ook zou ik het heel gaaf vinden om te gaan surfen of airdiving. Wat dat betreft wil ik veel dingen wel eens gedaan hebben in mijn leven.
Ik hoop dat er iemand geinteresseerd is!

Hoi Eline,
Welkom op wereldwijzer,
Je kiest er wel een heel mooi land uit om op reis tegaan!
Nu je kunt steeds een berichtje plaatsen in de reisgenotenforum,als je iemand zoekt om je te vergezellen door Australie! zie link: hier aanklikken

SUC6 nog met je reis door Australie!
groet:georgessiam.