Mijn naam is Maite, ik ben 27 jaar en ik kom uit Utrecht. Eind oktober ga ik voor het eerst vier maanden backpacken in Australië en Zuidoost-Azië voor vier maanden. Het lijkt me te gek om op die manier meer van de wereld te zien, nieuwe mensen te ontmoeten, de vrijheid te voelen en in aanraking te komen met een andere cultuur. Na een heel lange en mooie relatie van 11 jaar voel ik de behoefte om even los te breken van alles om daarna een verse start te kunnen maken.
Ik ben werkzaam als muziekdocent en workshopleider en ben bezig mijn eigen stichting op te zetten van waaruit ik met een collectief van workshopleiders projecten aanbied die zich richten op het componeren met groepen. Nog net voordat dit nieuwe avontuur start, heb ik besloten te gaan reizen, om daarna extra fris aan de slag te gaan hiermee.
Via dit forum hoop ik meer informatie en kennis op te doen vanuit de ervaringen van andere reizigers en wellicht al wat reisgenoten te ontmoeten. Wie weet tot ziens!
Hoi Maite, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je vraag het beste stellen in ons Australieof reisgenoten forum