Even voorstellen: Nieuwe moderator

Hoi allemaal,

Ik ben net de nieuwe forumbeheerder geworden voor Au Pair en wil mij bij deze even voorstellen.

Mijn naam is Nathalie en ik ben nu 24 (geboren in 1986) en geboren en getogen in Nederland hoewel ik sinds een 5tal jaartjes in België woon.

De reden dat ik graag Au Pair forumbeheerder wilde worden is het feit dat ik zelf 3 maanden als Au Pair in Australië heb gewerkt.
Mijn tijd in Australië was echt geweldig! Dit was mijn eerste keer naar het land waar ik al zo lang van droomde. Ik was toen net 21. Ik was op de eerste dag al meteen verkocht aan het land.

Ik heb bij 2 gezinnen gewerkt, en ondanks wat problemen heb ik toch een mega tijd gehad.
Er zal binnenkort een topic opengaan voor problemen en gevaren…

Maar al bij al heb ik een geweldige tijd gehad in het land waar ik mijn hartje aan verloren heb. Ik ben op 2 januari 2008 terug geland op schiphol en sindsdien enorme heimwee. En die laatste vakantie afgelopen oktober/november heeft die heimwee alleen maar groter gemaakt.

Ik en andere lezers horen zeer graag jullie verhalen (de mijne komt er ook zeker aan, ik moet eerst even wennen aan het moderator-zijn :wink: )

Ik wil jullie zoveel mogelijk helpen met alle vragen die jullie hebben. Als ik ze niet meteen kan beantwoorden, ga ik mijn uiterste best doen om ergens antwoorden te vinden. Uiteraard hoop ik ook dat we elkaar kunnen helpen :wink:

Veel plezier op dit forum en vragen staan altijd vrij!