Vrolijke en enthousiaste Au pair (januari'15 - april '15)

Hallo,

Ik ben Nathalie, 25 jaar, altijd vrolijk en enthousiast. Ik volg een thuisstudie tot Spaans vertaler.
Vanaf januari 2015 zit ik een paar maanden thuis (seizoenswerk op een camping, start in april weer) en heb ik dus de kans om voor een paar maanden naar het buitenland te vertrekken. Het had me altijd al erg leuk geleken om als Au Pair aan de slag te gaan, maar hier heb ik nooit de kans voor gehad. Tot nu.

In Nederland paste ik regelmatig op bij verschillende gezinnen en daarnaast heb ik ook twee jaar lang aan de PABO gestudeerd. Ik heb hierdoor best wat ervaring opgedaan en een groot verantwoordelijkheidsgevoel gekregen. Mijn droom was altijd om naar het buitenland te vertrekken en daar iets met kinderen te gaan doen. Die droom wil ik nu verwezenlijken.

Ik spreek naast Nederlands ook goed Engels, redelijk Duits en een woordje Spaans. Het zou helemaal te gek zijn om aan de slag te kunnen in een land waar de temperatuur wat hoger ligt dan in Nederland. :wink: En waar ik eventueel ook mijn Spaans verder kan oefenen. Dit laatste is overigens geen must!

Ik ben beschikbaar vanaf januari 2015, tot de datum dat het campingseizoen weer begint. Dit zal begin april zijn.
Graag hoor ik van u!

Groetjes,
Nathalie.