au pair aangeboden zomer 2012! Veel ervaring met kinderen.

Hallo gezinnen in het buitenland,

Ik ben Natascha en ik ben 18 jaar (bijna 19). Ik studeer de academische lerarenopleiding in Utrecht. Dit is een opleiding waarbij ik leer om veel onderzoek in de praktijk te doen naar kinderen en ik leer hierbij om juf voor de basisschool te worden. Dit is iets wat ik erg leuk vind en goed bij mij past. Ik heb al in verschillende klassen stage gelopen en ik vind het allemaal erg leuk! Het is een zwarte studie en het vergt veel tijd, daarom vind ik het erg leuk om in de zomervakantie iets te doen wat goed bij mijn studie past en wat ik heel erg leuk vind en dat is oppassen. Ik wil graag au pair zijn in de maand juli van de zomervakantie van 2012. Ik kan alleen deze maand, vanwege mijn studie en omdat ik ook in mijn dorp een week animatiewerk doe voor kinderen van de basisschoolleeftijd.

Ik heb veel ervaring met kinderen. Ik heb in de zomervakantie twee jaar geleden animatiewerk gedaan op een camping in Duitsland. Ik doe animatiewerk in mijn dorp, in de laatste week van de zomervakantie. Ook pas ik erg vaak op en dit vind ik ook erg leuk. Ik pas op kinderen in de leeftijd van 0 - 14 jaar.

Het lijkt me erg leuk om au pair te zijn bij een Nederlands gezin in het buitenland. Ik vind het geweldig om met kinderen om te gaan en wil er graag voor hen zijn als hun ouders het op dat moment druk hebben. Ik wil graag met ze spelen, dingen bijleren, knuffelen en vooral veel plezier maken! Ik wil er graag voor ze zijn als een oudere zus.

Het lijkt me ook erg leuk om meer te weten te komen over de cultuur van het gezin en de omgeving waarin het gezin woont. Het lijkt me dan ook erg leuk om veel met de kinderen te ondernemen. Ik zou het ook fijn vinden om in het gezin op genomen te worden als een soort oudere dochter, zodat ik mij helemaal thuis voel.
Ik zie dit ook niet als werk, maar als een ervaring en om iets te doen wat ik altijd graag doe: omgaan met en zorgen voor kinderen.