Ik ben Cyriellie en al een paar jaar actief op het Nieuw-Zeelandforum. Sinds kort ben ik de nieuwe beheerder van dit forum onderdeel.
Mochten jullie goede ideeën voor het forum hebben, dan hoor ik ze graag!
Ook bij vragen waarvan je het gevoel hebt dat je ze niet op het forum zelf stellen kunt, kun je met me contact opnemen via een privé berichtje, dan zal ik kijken wat ik voor je doen kan.
Ik heb NZ nu 2 maal bezocht, eenmaal voor 3 maand in 2005 en in 2008 voor 6 weken, beide keren op een toeristenvisum. Ik heb vooral veel rustig aan rondgereisd, maar (zoals ik ook in Oz gedaan heb) heb ook op boerderijen gewerkt. Even wat meer rust en in contact komen met de locals. Ik vind het een schitterend land met schitterende natuur en vooral ook een indrukwekkende cultuur.
Ik wil zeker nòg weer een keer terug! Waarom zal dat voor jou nu niet gaan, als ik vragen mag?
gaaf zeg En voor mij is het nu gewoon wat moeilijker. Ik woon nog thuis, maar ben bijna 25 dus ben druk bezig met sparen voor mn eigen plekkie. En tegen de tijd dat ik geld bij elkaar zou hebben voor NZ, tjah dan heb ik mn eigen plekkie onderhand wel en dus kan ik niet meteen weg voor langere tijd. En ik ben maar alleen dus ik moet voor de flat ook alle kosten enzo zelf dragen…snappie?
Ga dan op reis voordat je je eigen plek hebt joh!
Huur en alles doorbetalen is al de helft van mijn dagelijkse budget, ik heb dan de 2e keer ook alles van de hand gedaan: appartement, auto, inboedel…
Het is juist handiger als je nog bij je ouders woont.
Ja ik weet het, maar ondanks dat ik nu bijna 25 ben, kan ik je garanderen dat mijn ouders het er niet mee eens zijn. Ik weet dat ik het natuurlijk zelf beslis, maar ja. Ik moet er nog eens goed over nadenken
Ik ben Moira en woon in Nieuw Zeeland. Wist niet dat er een forumbeheerder gezocht werd had me namelijk al aangemeld eerder voor dit forum om beheerder te worden.
Ik woon zelf in Auckland en ben vrij actief op het NZ forum door mijn ervaring heb zelf heel NZ gezien met roadtrips.
Ja, ik ken je berichtjes en je geeft echt enorm goede adviezen!
Wat raar dat je het aan hebt gegeven maar er niks mee gedaan is: was dat misschien vorig najaar? Toen zat er namelijk even een beheerder hier, maar die is er nu alweer een tijdje mee gestopt.
Ik ben hoe dan ook blij met je inbreng hoor en heb je tips of vragen, doe me een berichtje!