Even voorstellen :D

Hallo iedereen!

Ik ben Nina, ik ben bijna 18 jaar oud en momenteel ben ik op zoek naar een gastgezin in een Franssprekend land waar ik kan werken als Au-Pair.

Ik zit nu in mijn laatste jaar Humane wetenschappen. Volgend jaar ga ik Psychologie studeren aan de universiteit van Leuven.
Buiten mijn schoolwerk dans en lees ik zeer veel.

Ik ben heel sociaal en vlot in de omgang. Bovendien kan ik heel goed met kinderen om!
Daarom lijkt het werk als Au-Pair me een goede manier om op een leuke manier een taal te leren en een centje bij te verdienen.

Ik kan verschillende gerechten koken en ben bereid om lichte huishoudelijke taken over te nemen.
Ik spreek vlot Engels en ik ken de basis van het Frans. Maar ik zou graag mijn Frans verbeteren omdat dat belangrijk is voor mijn verdere studie en België bovendien een tweetalig land is.

Ik ben beschikbaar voor 1 tot 2 maanden in de periode juli - september 2015

Als iemand geïnteresseerd is, kunt u me altijd contacteren via een privébericht.
Nina de Bie

Bienvenue, Nina!

Ik zie dat je het Au Pair Forum al hebt gevonden. Ik wil je veel succes wensen met je verdere studies en het zoeken naar een leuk gezin.

Helaas moet ik wel je e-mailadres verwijderen, aangezien dit niet is toegestaan vanwege spambots e.a. Contact gaat hier via een privébericht en vanuit daar kun je altijd nog je persoonlijke gegevens uitwisselen. :slight_smile: