Beste Au-pairs, Au-pairs in spé, gezinnen en ieder ander,
Jaja… Ik ben hier sinds kort de nieuwe forumbeheerder en mijn doelstelling is zoveel mogelijk mensen te helpen en hier een beetje orde in de chaos te scheppen. Eerst zal ik mezelf even kort voorstellen.
Ik ben Wouter v. Kuijk momenteel 18 jaar oud en schoolgaand. Ik doe nu 6 gymnasium en moet dus dit jaar eindexamen doen, pfff… Na mijn middelbare school wil ik rechten gaan studeren in Leiden om zo uiteindelijk rechter te kunnen worden. In mijn vrije tijd houd ik mij graag bezig met turnen, hardlopen, vogels kijken, reizen, planten en tuinieren, sportvissen en… rondhangen op Wereldwijzer natuurlijk :slywink:. Ik heb geen baan, maar ga dit jaar voor het eerst vakantiewerk doen. Eerst bij een boekhandel in Den Haag en vervolgens op een camping in Frankrijk. Het mooiste land waar ik geweest ben tot nu toe is toch wel Kenia, zowel ecologisch als cultureel heb ik daar een mooie tijd gehad met mooie levenslange herinneringen. Enkele foto’s van die reis zijn te zien in mijn fotoalbum hier op Wereldwijzer. Wij hebben ongeveer een jaar of 8 diverse Au-pairs uit Zuid-Afrika in huis gehad en ben daarom wel bekend met het fenomeen Au-pairen en al wat erbij komt kijken. Terzijde: Tevens beheer ik het forum ecotoerisme hier op Wereldwijzer te vinden op www.wereldwijzer.nl/ecotoerisme
Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben gekregen over wie ik ben en wat ik wil doen met dit forum.
Groetjes,
Wouter v. Kuijk
Voor klachten, suggesties, vragen, problemen of andere dingen met betrekking tot het “Au-pair Reisforum” ben ik te bereiken op [EMAIL=“wereldwijzer_aupair@hotmail.com”]wereldwijzer_aupair@hotmail.com.
P.S.: Als u de behoefte voelt om u ook even voor te stellen of wat over uzelf te vertellen, dan kan dat ik deze topic.