Even voorstellen / Mijn verwachtingen qua werk in het buitenland

Beste Wereldwijzer en hallo gebruikers,

Mijn naam is Kevin en binnen enkele maanden word ik 28 jaar. Ik ben op Wereldwijzer terecht gekomen nadat ik de zoekmachine Google ben afgespeurd op het vinden van werk in het buitenland.

In het dagelijks leven ben ik maar druk. Ik heb een voltijds baan (lees: 45 uur) waarbij ik werkzaam ben als orderverzamelaar en reachtrucker. Ik woon jammer genoeg alleen in een eengezinswoning. Ik heb helaas geen tijd voor een huisdier, die was er zeker wel geweest!

Ik heb mijzelf aangemeld op Wereldwijzer omdat ik samen met een maatje opzoek ben naar werk in het buitenland. Wij willen graag gaan werken in het buitenland omdat wij van mening zijn dat we dit nu nog kunnen doen. We zijn allebei single en hebben op dit moment geen grote obstakels om te kunnen vertrekken.

Op het internet zijn wel vacatures te vinden om te gaan werken in het buitenland, maar vaak is dit toch voor een korte periode (zomer maanden). Ik (nouja, wij!) ben dus echt opzoek naar werk in het buitenland waarbij ik daar kan blijven voor een langere periode, en als het echt bevalt van beide kanten wellicht blijven.

Werken in het buitenland lijkt mij een mooie uitdaging, een input kunnen krijgen van dat er werkelijk meer is dan alleen mijn huidige omgeving dat ik nu ken. Grenzen verleggen, een nieuwe cultuur leren, nieuwe mensen…

Wie ben ik?
Zoals ik bovenaan al omschreven heb is mijn naam Kevin en ben ik bijna 28 jaar. In het dagelijks leven werk ik voltijds. Ik ben een hardwerkende persoon dat vrijwel nooit klaagt (alleen over “slome zondags rijders op de weg”, ik ben eerlijk en een luisterend oor waar nodig is, loyaal en altijd op tijd.

Denk jij dat je iemand kent dat twee hardwerkende jongemannen kan gebruiken bij haar/zijn bedrijf in het buitenland voor een langere periode? Wees dan niet verlegen en stuur mij gewoon even een leuk mailtje :slight_smile:

Groeten Kevin

Hoi Kevin, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Wonen en werken in het buitenland forum.