Mijn naam is Kevin en ben 22 jaar.
Ik ben al jaren uitgekeken in ons koude kikkerlandje.
Aangezien ik nog vrij jong ben wil ik de aankomende jaren
naar zoveel mogelijk landen om daar te werken.:wereld:
Hoe ik dat voor me zie is als volgt:
ongeveer 3tot6 maanden in een land werken en dan weer terug naar NL.
dan na ongeveer een maand terug in nederland geweest te zijn weer in het vliegtuig stappen om op naar het volgende avontuur te gaan.
daarom stel ik het zeer op prijs als jullie je tips over landen waar ik kan werken met mij willen delen.
Ik Spreek vloeiend nederlands en goed engels matig duits matig papiaments en ga binnenkort spaans leren.
Ik ben een hardewerker stressbestendig sociaal en klantvriendelijk en een echte teamplayer.
Ik heb horeca ervaring (Bediening,Barman,keukenhulp) en dat vind ik eigenlijk ook het leukste om te doen.
Maar ander werk pak ik ook met beide handen aan.
Ik heb diploma timmerman maar hier in nederland in de regen vind ik dat niks maar in een zonnig land wil ik dat werk ook wel doen
Qua verdiensten ben ik niet veeleisend de ervaring is mij al een hele hoop waard
Ik hoor graag van jullie alvast ontzettend bedankt!
Welkom op Wereldwijzer en geweldig dat je een nieuwe uitdaging wilt!
Ik ben de laatste 5 jaar al aan her doen wat jij wilt gaan doen, een goed leven maar erg zwaar en niet echt goed verdienend!
Het beste is om een zomer/winter-baan te krijgen, voor ongeveer 5-6 maanden, en daarna ,via het internet, weer een nieuwe seizoens gebonden baan te vinden. In de afgelopen jaren ben ik al overal in Europa, Afrika en Noord-Amerika geweest.
Kijk eens op mijn post elders in dit forum met websites om banen en info te vinden.
klinkt alsof een baan als entertainer net iets voor jou is! Wij zoeken zowel voor zomer-als winterseizoen regelmatig entertainers, die op de Canarische Eilanden, Balearen en in ski-gebieden aan het werk willen. eigenlijk zou je dus het hele jaar voor ons kunnen werken, bijvoorbeeld half jaartje Ibiza, half jaartje Fuerteventura? Of als je liever in de sneeuw zit in de winter, is Italie of Oostenrijk toch ook een mooie optie!
Check onze webiste even,
www.hotel-entertainer.nl
groetjes,
Laura
ps. We zijn op dit moment aan het casten voor volgend zomerseizoen. wij geven tijdens een casting info over ons, het werk en willen natuurlijk ook van alles van jou weten. 29 november is de eerstvolgende, in Amsterdam. Als je nieuwsgierig bent, zou ik zeggen, MELD JE AAN!