Hallo, met Frank. Ik vroeg me af of je met 54 jaar nog interressant bent voor werken buiten NL. Zodoende kwam ik op deze site terecht. Je weet maar nooit hoe van het een het ander kan komen en behalve dat hou ik van reizen, dus gelijk maar ingeschreven. Ik werk in NL en woon sinds 9 jaar in Duitsland. Ben werkzaam als bouwkundig projectmanager. Duurzaam en innovatief bouwen en houtbouw heeft mijn belangstelling. Ondanks mijn leeftijd voel ik me niet als zodanig, moutain-bike bijv op een éénwieler (Muni). Ben getrouwd en heb 2 kinderen. Grote steden trekken mij net zoveel als puur natuur. Tot zover, gr. Frank.
Hoi Frank,
Welkom op wereldwijzer,
Indien je vragen hebt over wonen&werken in het buitenland dan kan je hier aanklikken
Nou zelf ben ik ook al 52jaar en ik smacht zo naar mijn pensioen om naar het buitenland te trekken.
Werken zal er niet meer inzitten,juist relaxed leven,geen werkdruk,niet meer vroeg opstaan of de klok in het oog houden.
Suc6 nog met het vinden van een baan in het buitenland,Frank!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie strandfoto
http://www.zoekenplusboeken.nl/Afbeeldingen/Thailand/strand.jpg
groet,georgessiam.
Terug van even weggeweest : Paulana de enige echte…
Dankzij jawel Leontien.
Nogmaals dank jewel Leontien
Groetjes Paulien
Hoi Frank, welkom op wereldwijzer. Ik hoop dat je hier een hoop dat je hier veel inspiratie gaat vinden. Ben je van plan naar een nieuw land te verhuizen? Dat lijkt me niet makkelijk met een gezin. Hoe denkt je familie hierover? Hoe dan ook, het idee bevalt me heel goed! I wens je veel geluk met je plannen… groetjes, Rosebud