Hoi
Ik ben Kristel, 30 jaar oud. Voornamelijk in Europa op reis geweest, 1 keertje USA (in 2012) en nu aan het voorbereiden om naar Vietnam te gaan!
Hoi Kristel,welkom op wereldwijzer!
De makkelijkste manier om door Vietnam te reizen is m.b.v. een Open Bus Tour of Open Busticket
Het werkt heel eenvoudig. Je koopt 1 bustickcket. Met dit ticket kun je in alle belangrijke steden die tussen Hanoi en Ho Chi Minh City liggen in en uitstappen op het moment dat jij dat wilt.
Natuurlijk zit je nog met heel wat vragen over dit fascinerend land,wel je kan altijd een berichtje posten op het Vietnam Forum weet zeker dat Ton en andere mensen je een eindje op weg kunnen helpen met je vragen,Kristel !
groet,georgessiam.
Hoi georgessiam!
Dank je wel ![]()
Ik had op het Vietnam forum al een paar vragen gesteld over een mogelijke route enzo… Ben er zeker van dat de mensen daar wel kunnen helpen ![]()
Groetjes, Kristel
Nou zelf ben ik éénmaal op reis geweest naar Vietnam (zuiden) namelijk in Ho Chi Minh.
In Ho Chi Minhstad zijn een aantal markten het bezoeken waard. De twee grootste zijn Cho Ben Tanh en Cho Lon.
Buiten de vele paleizen moet je beslist eens de Cu Chi Tunnels bezoeken Kristel !!! (zie filmpje hieronder)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“FJlfqiPkaGo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Tijdens deze reis naar Vietnam, zouden we enkel het noorden gaan doen, dus Ho Chi Minh houden we voor een volgende keer ![]()
Nou Kristel ik ken je reisplan niet maar als je in Hanoi bent kan je misschien de prachtige watervallen van Ban Gioc bezichtigen? (deze plaats ligt op zo’n 275 kilometer afstand ten noorden van Hanoi)
In iedergeval succ6 nog met je reisvoorbereidingen !
groet,georgessiam.