Even voorstellen en wie helpt me op weg.

Hallo allemaal!

Ik ben Debby een vrouw van 42 jaar oud, getrouwd en heb een dochter van 10.

Het reizen zit me in het bloed al zou je het niet zeggen want ik heb nog nooit een reis gemaakt die ik graag zou willen. Het probleem is dat mijn man niet van verre vakantie’s houd. Hij vind het al heel wat als we naar Turkije gaan en skieen is zijn passie. In 1999 zijn we met z’n twee naar Bali geweest voor mij was het top en ik wilde zoveel mogelijk zien. Mijn man vond het prima bij het hotel.

Nu heb ik aan hem kenbaar gemaakt dat ik diepongelukkig ben omdat ik niet de reizen kan maken die ik wil en nu ga ik dus vanaf volgend jaar in mijn uppie 3 tot 4 weken de reizen maken die ik altijd al wilde .

Maar nu het dillema… Ik ben dus 42 , geen student of backpacker meer, maar toch wil ik back to basic.

De afgelopen dagen veel mogelijkereisbestemmingen bekeken en ik kom iedere keer weer uit op Tanzania. Ik wil niet alleen er op uit trekken dus kom je op een groepsreis uit maar ik zie het niet zitten om met een groep 50+ te reizen en dan ook nog eens een tent te delen met een volstrekt onbekende.Ook wil ik niet iedere dag om 05.00/06.00 uur opstaan ( dat doe ik nu al veel te vaak) Ik wil gewoon een easy going reis maken , veel zien , veel reizen, maar ook af en toe de rust in een hotel, lodge, of tent.Misschien toch maar alleen … pff dat durf ik nie!

Wie helpt me op weg? Ik wil graag dat voor ik vertrek alles geregeld is dus ook de vlucht naar Tanzania toe en dat kan ik nergens vinden.

Hoi Debby,welkom op wereldwijzer!
Nou voor tickets kan je best eens kijken op http://www.worldticketcenter.nl
Met Emirates vlieg je vanaf Dusseldorf naar Dar es salam met een tussenstop in Dubia.(prijzen buiten seizoen rond de 850euros.
Als je naar Tanzania gaat dan kan je best je laten vaccineren.(gewoonlijk is dat 6 weken voor de vertrekdatum)