Ik ben Ineke en zojuist terug uit Turkye, Kusadasi. Ik heb daar veel zwerfhonden gezien maar eentje sprong eruit en die heb ik Fluffie genoemd.
Ik wil haar naar Nederland halen maar ik heb hier geen ervaring mee. Wie kan mij op weg helpen?
Hallo Ineke, welkom op Wereldwijzer!
Ik kan me voorstellen dat een hond je zo raakt dat je hem mee wilt nemen naar huis. Heb je al gekeken op het Turkije Forum? Je zou daar eens rond kunnen kijken of je vraag stellen. Veel succes met het halen van Fluffie.
Groetjes, Leontien
Hoi Leontien,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben in contact gekomen met SOS straathonden, zij zijn sinds 7 jaar bezig in Antalya de zwerfhonden te helpen. Ik heb een mail gekregen dat zij willen helpen Fluffie naar Nederland te laten komen. Ik wacht nu de verdere ontwikkelingen nu af. Ik hoop dat het gaat lukken.
Groetjes Ineke
Succes hiermee.
Het is erg moeilijk om zwerfhonden naar Nederland te halen als particulier.
Dan had je het beste daar de nodige ‘acties’ moeten ondernemen en Fluffy gelijk op de terugweg mee kunnen/moeten nemen. Nu heb je gelukkig contact met SOS. Ik duim mee…
Hoi Beppie,
Bedankt voor je reactie. Ik heb momenteel even heel veel duimen nodig, Ze wilden haar vanochtend gaan halen, gisteravond is iemand nog bij het bosje gaan kijken en zagen haar niet. Nu is het transport afgeblazen. Ik duim dat ze haar vandaag wel zien, dan kan ze naar het opvangcentrum van SOS straathonden in Antalya. Daar zal ze met open armen worden opgewacht.
Had ik het maar geweten van de opvangcentrum,toen ikzelf nog in Kusadasi was, dan had ik zelf een auto gehuurd en haar daar naar toe gebracht. Dan kon ze heel snel naar nederland komen. Zij krijgt daar alle benodigde injecties en documenten voor transport naar nederland.
Groetjes Ineke
In Antalya zit ze erg goed!!! Een bekende van mij komt daar regelmatig, ook om de honden eventueel richting Nederland te halen. Ik ga duimen
(zij is van Wereldpootjes)
Hoi Beppie1,