Hallo, ik ben Chris <div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Hn_jDvmzlLM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>en ben van 1955. Ik volg reiswijzer al een tijdje. Mijn grote vakantie liefde is Argentinië/Chili en met name Patagonië. Het is een bijzonder en prachtig gebied met hele vriendelijke mensen en heel lekker eten. Vooral de rust en enorme ruimte spreken mij aan. Vooral op gebied van fauna is er veel te beleven. Ook kan je in de tijd verdrinken bij het aanschouwen van de enorme gletsjers, wereldwonderen.Van mijn laatste reis zijn er een zevental films te bekijken op mijn YouTube (Chris Visman) van de reis die ik in 2007 maakte met mijn vrouw, Flory. Voor de liefhebber kijk gerust en vragen stellen kan en mag ook.
Ik vind het ook leuk en inspirerend om andere reisverslagen en tips te bekijken.
Hoi Chris,welkom op wereldwijzer!
Nou ik ben het 100% met je eens dat Argentinië een prachtig land is om te bezoeken.
Natuurlijk staat Patagonië bekend om de uitgestrekte vlaktes‚ indrukwekkende bergpartijen‚ reusachtige gletsjers‚ fjorden en kanalen. U kunt hier paardrijden‚ wandelen‚ gletsjers bezoeken en vanaf een boot of zodiak de ijsmuren aanschouwen.
Indien je eventueel nog tips moest hebben en je wilt die delen met de leden hier op wereldwijzer,dan kan je altijd een berichtje posten op het Argentinië Forum
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,en zal zeker je filmpjes bekijken op YouTube Chris!!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.