Wist u datjes..(Antarctica, Chili en Argentinië)

De reisdroom is uitgekomen: Antarctica! Wat een continent van extremen! Maar ook een bezoek aan de Perito Moreno Gletsjer in Argentinië en afsluiten met een stranddag in Chili. Lees nu de wist u datjes van onze onvergetelijke reis naar Antarctica…

Mooie foto’s! Leuk reisverhalen!

Pracht avontuur!

Wow ! Ongetwijfeld een prachtreis !
‘k Hou wel van die formule ‘Wist-u-datjes’. Zet aan om zelf (gericht) achter info aan te gaan.

Chili en Argentinië zijn sowieso prachtlanden. Antarctica lokt …

hier nog een slideshow:
http://tripwow.tripadvisor.com/tripwow/ta-0825-a720-6ac0?ln

Oh wauw… Die reis staat ook nog steeds HEEEL hoog op mijn verlanglijstje.

Hoe zijn jullie gegaan? Alles zelf bij elkaar gezocht en geboekt of hebben jullie gebruik gemaakt van een touroperator als bijvoorbeeld Sana Pana (of dichter bij huis voor jullie Norge Reiser in Wierden)?

boottrip bij ms-delphin geboekt. de vliegticket apart.
scheelde me 1000 euro p.p. ten opzichte van een combi…

Dank.
Ik zat ooit te denken aan op de bonnefooi afreizen naar Ushuaia en dan te kijken of er een plek is, maar dit is beter uitvoerbaar als je vele weken vrij hebt ipv slechts vier weken.

Dat klopt en last minutes zijn tegenwoordig nogsteeds 3000 euro of meer!

Via Wereldwijzer app

Mooi man!! Wat is het toch dat reizen? Het trekt zo lekker aan je en je wordt er zo vrolijk van! Maar even on the topic… Hele gave verhalen en foto’s!

Ben nu lekker bezig, hierbij een half uur film:

Kan niet bekeken worden in je land staat er!

en nu?
Uit nederland moet het lukken.
Ik kan hem gewoon bekijken…

Nog steeds niet :frowning: Argentinië, Antarctica en Chili - YouTube

Deze kan in je land niet worden bekeken staat er nog steeds. Zit gewoon in het Nederlandse!

youtube film werkt niet.

dan maar zo!

Deel 1:

Deel 2:

PRACHTIG verhaal en filmpje Martin en Maria!
Lekker luxe bootje hadden jullie en af en toe herkenbare Twentse weersomstandigheden?

Oh wat een heerlijke reis zeg…

Fantastisch zeg. Herkenbaar is dat restaurantje in BA met al die voetbal shirts hahahha… Waar de biefstuk met een lepel wordt gesneden… Geweldig ook dat Antartica… Nog even voor mij om van te dromen :wink:

Leuke tips, bedankt aan de posters.
Ik hoop ooit nog eens helemaal naar beneden naar Patagonië te kunnen rijden via Argentina en terug te keren naar huis in Salvador (NO-Brazilië) via Chili. Ja, ik ben ervan bewust dat dit een pak kilometers is en ik waarschijnlijk een paar maand onderweg zal zijn … gelukkig staat onze stevige 4x4 (Mitsu Pajero) klaar voor de taak (en met de nodige uitrusting om te wild kamperen waar mogelijk).
Ivan Bahia