Ik ben Dennis, 21 jaar, en heb een tijdje zitten rondkijken op deze site, en besloot mij toch maar eens in te schrijven.
Ik ben altijd al gek geweest op 't leren en lezen over landen. Ik droom er al jaren van om op mooie reizen te gaan, maar helaas heb ik er tot op heden niet de kans voor gehad. Daarnaast ga ik ook niet graag alleen, omdat ik vind dat je bepaalde ervaringen 't beste met een ander kan delen; en daarom dacht ik dat 't misschien wel leuk zou zijn om hier maar te lezen wat andere mensen zoal hebben gezien, en eventueel wat mensen te leren kennen!
Op de planning voor de komende jaren, staat o.a. Patagonië. Dat is natuurlijk een flinke reis voor iemand die nog vrij weinig op reis is geweest, haha, maar 't is iets waar ik van droom.
Hoi Dennis,welkom op wereldwijzer!
Nou je weet er wel een heel mooi streek uit te kiezen.
Het prachtige Patagonië is eeuwenlang vrijwel onaangetast gebleven en hecht weinig belang aan technologie, maar dat maakt weinig of niets uit wanneer je vol verwondering geniet van dit adembenemende natuurlandschap!
Ook nog zeggen dat Argentinie en dan met name Patagonie gewoon enorm duur is om op vakantie tegaan,Dennis!
In iedergeval kan je met al je vragen terecht in het Argentinieforum hier op wereldwijzer.
Je kan op het reisgenoten forum een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Dennis.
Succ6 nog !
groet,georgessiam.