een nieuwe spanjefreak op dit forum

Hallo,

Dit forum is voor mij niet nieuw, ik heb er al aardig wat op gelezen maar niks bijgedragen. Daar komt vanaf nu vast wel verandering in.

Ik ben Denn, 21 jaar en woon in Gelderland . Ik ben van plan veel te reizen. Ik heb sowieso een flinke interesse in al 't moois wat Europa te bieden heeft, maar de Spaanse wereld zoals Patagonië en Spanje zelf trekken mij toch wel het meest. Sinds kort volg ik dan ook een cursus Spaans.

Ik hoop dat ik op dit forum wat mensen zal leren kennen met dezelfde interesses als mij, maar waar ik nog meer op hoop is dat tegen de tijd dat ik 't geld heb om op vakantie te gaan, ik hier mede reizigers zal vinden dat ik misschien niet alleen hoef te gaan! Ik ken namelijk vrijwel niemand met dezelfde interesse als mijzelf, ik ben geen party-vakantie ganger, ik ga echt voor de natuur en cultuur. Er is zoveel moois te zien, dat wil ik niet missen! :slight_smile:

Hoi Denn,welkom op wereldwijzer!
Nou in het reisgenotenforum kan je altijd een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent ,Denn!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst!
groet,georgessiam.