6 december 2010 Patagonie

Heey Allemaal

Op dit moment ben ik al 2 maanden stage aan het lopen in Buenos Aires. Vanaf 3 december zal ik dan eindelijk tijd vrij hebben om te gaan gaan reizen en wat meer van dit mooie land/continent te zien.

Het leukste leek mij om hier nog even te blijven om sinterklaas te gaan vieren om vervolgens naar het zuiden trekken en pinguings en nog veel meer te gaan bekijken in patagonie. Ook is het hartje zomer daar gelukkig niet meer zo heel koud en de natuur is prachtig.

Is er iemand die het leuk lijkt een week of 2,5 met mij mee te gaan? Ik ben een meisje van 20 jaar, sportief en heel gezellig al zeg ik het zelf;)

Groetjes!!

Nadine

Hallo!

Argentinie geweldig!!! Denk niet dat ik met je mee kan gaan, maar wellicht kan je me helpen ben nl op zoek naar (vrijwillig)werk in Argentinie. Weet je toevallig iets in BA of omstreken, ben geschoold als sociaal pedagogisch hulpverlener en als reisbegeleiding…spreek wat Spaans maar niet vloeiend.
Ik vind Argentinie nl ook een geweldig land. 1,5 geleden ben er 3 maanden geweest en vond het geweldig…ook Patagonie gedaan!!! SUPERZ zeker een aanrader!!!
Mocht je nog vragen daarover hebben…

Heel veel groeten!!!
Miriam